Is je vader of moeder ook thuis?......

Discussion in 'De lounge' started by Tetje0885, Feb 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    had ik paar jaar geleden bij de Shell langs de A28. moest sigaretten hebben.
    heb m echt dom aan staan kijken en vervolgens heb ik me bescheurd van het lachen :D

2. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben zeer klein (1.63) en als ik de deur open vragen ze of m'n ouders thuis zijn, maar na het horen van m'n stem zeggen ze altijd "Oh het spijt me mevrouw, heeft u interesse in.." (Antwoord is 9 van de 10 keer nee :p )

Maar qua alcohol enzo zien ze me altijd voor 25+ aan :D Hoef nooit m'n ID te laten zien, dat is vanaf m'n 19e :)

3. lea

lea Fanatiek lid

wat een leuk topic!

Vooral die van die ballon aan die thaise?! vrouw:)

Ik ben nogal lang dus heb nooit dat ze me erg jong schatten behalve op mijn werk. ik werk met pg clienten en geregeld krijg ik daar de vraag of ik de studie al bijna afgerond heb ;), en of ik in het weekend lekker op stap ga.

Ik ben trouwens 28 en getrouwd en 2 kids.

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ik heb het ALTIJD en overal!

Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet jonger wordt geschat. Ben 24 maar iedereen denkt veel jonger.

Ik heb best een hoge functie op m'n werk maar als ik nieuwe relaties of contacten ontmoet vragen ze altijd of ik de staigere ben van..:$

Dus op het werk, in de supermarkt, op het terras enz. Overal m'n id laten zien.

En m'n man ziet er wat ouder uit (hij is al een beetje grijs:p) krijgen ook wel vaak rare blikken toegeworpen :p.

Ben het wel een beetje zat zeg maar..

5. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    2 jaar terug had ik het nog; we gingen een nieuwe tondeuse halen en we hadden onze zoon mee, die was toen bijna 3. Tijdens het afrekenen vraagt de jongeman '' ben je lekker aan het oppassen'' ? Dus ik zo, uh, het is ONZE zoon hoor. Die knul die geloofde het gewoon niet dus toen heb ik hem maar uitgelegd dat ik me nog prima kon herinneren dat hij uit mij werd gesneden haha. Toen waren we klaar en bleef hij met een rode kop achter ;)

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Inderdaad ook wel eens gehad ja! Aan de telefoon wel vaker (een keer zelfs de apotheek die voor mijn man belde). Ik ben dan ook nog zo vriendelijk om te antwoorden dat mijn vader niet aan de tel kan komen omdat ie dood is. Zijn ze gelijk stil! Aan de deur ook wel een gehad met kinderen van de basisschool. Mijn moeder, neeee die woont 18 km verder!!!

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

Feb 23, 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ik heb dat eerder andersom.... nou dat is ook niet leuk.

Wandelen met mijn vriend en hond.
    Hij is naar het toilet, ik wacht buiten, zegt een meneer:
    goh, moeders moet natuurlijk weer op de hond passen...

uhhhh....:(

Of als je op vakantie bent, en er een nederlands stelletje hoort dat je ook nederlander bent: owwww wat leuk, nederlanders!! en wat leuk joh, hoe lang ben je al zwanger?? (gelijk met hun handen aan mijn buik) uhhh, ik ben niet zwanger, blijf van me af!!! :x

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik werd vroeger altijd ouder geschat en mijn (2 jaar oudere) broer altijd jonger.
    Toen ik 15 was en hij 17 wouden we tijdens een vakantie gaan stappen. Ik werd uitgenodigd om naar een disco te gaan, maar m'n broer zou alleen mee mogen als hij al 16 was en dan moest hij z'n legitimatie meenemen.
    Op de vraag of ik wel naar binnen mocht en of ik m'n legitimatie ook mee moest nemen werd geantwoord dat het wel duidelijk was dat ik oud genoegwas...

Ook toen m'n broer al 28 was moest hij zich nog vaak legitimeren om alcohol te kunnen kopen. Als we samen waren kocht ik het dan ook vaak voor hem, leverde minder vragen op (en ik drink geeneens)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik ben heel klein, 1.50 en word dus ook altijd jonger geschat.
    Gelukkig nog niet aan de deur, ik zie ze wel eens twijfelend kijken. Tot mijn zoontje heel hard roept: "Mamaaaaaaa wie is daaaaaat?" :D
    Eerst vond ik het ook erg, maar nu niet meer. Ik wil niet oud worden hahaha, dus ik ben blij als ik er nog jong uit zie.
    Als dat over 10 jr ook is vind ik het prima hoor.

Tijdje terug was ik met mijn moeder een avondje weg. Je kon er ook verschillende soorten drankjes proeven dus mijn moeder nam iets. Ik was nog ergens aan het kijken en kwam later aan lopen. Toen mijn moeder vroeg wat ik wilde zei de vrouw achter het kraampje meteen: "Ben jij wel 18?" Hahahah ik moest echt lachen. Mijn moeder meteen in de verdediging dat haar dochter 'al' 26 is en een zoon heeft. ;) Wel lief van dr. Ik zie tegen die vrouw dat ik het wel vaker mee maak en dat ik dus over 10jr ook nog 18 geschat wil worden.

Met sigaretten halen heb ik het ook wel eens gehad,alleen wel minder omdat ik in een dorpje woonde en de mensen dus wel wisten wie ik was. Drank nog nooit eigenlijk.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Zoooo dat lijkt me eerlijk gezegd erger om te horen...
    'Ja vroeger was je echt een lekker wijf, maar nu ben je een moeke..'
    Ieeks, dat lijkt me echt vreselijk. :) Ben blij dat dat nog nooit tegen me gezegd is, want dat zou ik echt verschrikkelijk vinden.
    Vond jij dat niet erg dan dat dat tegen je gezegd werd?

11. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, moet er ontzettend om lachen altijd. Ben zelf 31 jaar en heb de afgelopen jaren regelmatig mensen/verkopers enzo aan de deur gehad die vragen of mijn ouders thuis zijn, zeg dan gewoon"nee die zijn er niet moet je een andere x terugkomen". Ben ik er meteen vanaf! En ze zijn nooit meer teruggekomen. De 1 ste x dat het gebeurde geloofde mijn vriend het niet eens, tot hij een x thuis was en het hoorde en accuut superhard begon te lachen toen stonden ze me aan de deur toch wel even heel raar aan te kijken:p

12. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,119
    1,824
    113
    Hier ook een keer gehad was best wel overdondert hihi.
    En ben blij dat me nog gevraagd word na me ID.
    Ding kost ruim 40 piek toen dus mag dan ook wel uit het stof toch:p.
    Zelfde als me rijbewijs :D.

Maar een keer was het hier echt heel grof.
    Ik en VL waren na de stenen maker voor het grafje van onze zoon.
    VL had de vorm gekozen ik de afbeelding en samen de tekst op het steentje.
    Wij klaar die man daar pakt alle papieren bij elkaar zegt tegen vriend dan kun je alles even laten zien aan je vrouw en dan kunnen we beginnen als u vrouw het er mee eens was.:x
    Wat waren wij boos

Share This Page