hallo hallo iedereen! alweer bijna 28 weken zwanger en een naam bedenken.... pfff ik vind het zo moeilijk, mijn vriend maakt zich er nog niet druk om geloof ik, heb al aantal keren naar gevraagd. Ik heb wel lijstje en hoor graag wat jullie ervan vinden. Vind zelf niet al te lange namen mooi, helaas ook wel weer top 10/20 namen wat ik jammer vind maar vind ze wel mooi. jongens: Lucas ( al heet buurjongetje 3 huizen verderop Luuk) Robin Luc Timo Milo Joris stijd Floris Adam Mees Jorrit Ties Casper Abel Lukas Milan Cas Florian Liam Siem Thijmen Tobias Tygo Voor een meisje Feline Nikki Robyn/ robin ( vind Robyn erg mooi, maar dan krijg je altijd weer vraag of jongen of meisje is.) Senna Sophia Femke Milou Zoé/ zoë ruby Jara(h) Fay Saar Nora Mijn vriend heeft 2 namen gezegd die hij mooi vind Fien en Sem sem is een naam wat zoveel voorkomt, wat ik dan weer jammer vind. naam van mijn vriend begint met J en die van mij met D. daar kijk ik ook weer naar match het en krijg je niet dezelfde de voorletters. Misschien ben ik aan miepen, maar oh vind zo moeilijk, naam draag je hele leven bij je, en dan kan naam als kind leuk zijn maar als volwassene moet het ook passen. Hoop dat jullie tips hebben en aanvulling is altijd welkom!
Robin leuk voor een jongen! Sophia en Ruby voor een meisje! Misschien; Jonah Joren Marijn Dex Kay Senn Senna Avery Elodie Amy Amelie Phileine Emily Felice
Wat grappig, mijn kinderen hebben allebei namen uit jouw lijstje. Mocht je willen weten welke, dan stuur ik een pm.
Van jou namen vind ik voor een jongetje: Joris het leukst en anders Florian of Tobias. Omdat je deze het minste hoort. En voor een meisje: Milou of Saar!
Namen die hier op het lijstje staan (omdat ik denk dat we wel ongeveer dezelfde smaak hebben) David Michael Daniël Thomas Benjamin Arthur