Ff een luchtig topic Ons mannetje kan ik eten geven (groentes)zonder slabje er word niet geknoeid op zijn kleding (heb er ook maar 2 en nog maar 3 x gebruikt) Alles moet en zou in zijn mondje hij is dol op z'n warme prakkie en z'n mondje is al weer open voor ik er überhaupt wat op heb zitten Maar als meneertje weer eens heerlijk op de grond ligt te spelen, Dan kan ik er met een doekje achter blijven lopen Meneer vind het heerlijk om rasberry's te blazen en dat gaat gepaard met het nodige gespetter en gekwijl Ook het drinken van de fles gaat gepaard met het nodige geknoei en moet er echt een doekje onder gelegd worden om de "lekkage" op te vangen zo dat z'n pakje droog blijft
Haha, hier hetzelfde. De grote stukken gaan goed, of ze gooit ze expres heel schattig op de grond. Maar een flesje water oid, het komt overal! Fruit prak net zo.
Groente is nog steeds n prakkie had m vandaag geheel in het wit gestoken dus maar uit voorzorg een slabje om gedaan want wortel krijg je slecht uit de kleding. Maar geen vlekje hè!