Weet niet of het mag, maar ben wel benieuwd hoe de leden er zelf over denken. Misschien ook handig voor het beheer zelf. Dus, vind jij het fijn dat beheer ingrijpt bij discussies? Is er een grens?
Ik vind dat je dat niet zo zwart/wit kan zien. Het hangt er heel erg vanaf wat voor discussie het is.
Mwah ligt eraan.... Een discussie moet best kunnen op zich... het is alleen een beetje jammer wanneer sommige kliekjes als een stel kleuters 1 iemand gaan lopen bashen en dan vind ik dat beheer dat best mag afkappen ja
Ingrijpen mag best, maar dan wel op een bepaalde manier. Spreek de persoon die begint met beledifen persoonlijk aan in een pb. Ik vind dat ik gisteren behoorlijk beledigd ben door iemand. Ik had het prettig gevonden als het beheer die persoon aangesproken had. Nu is t topic opgeschoond en wordt er een algemene waarschuwing gegeven. Op zich niet echt verkeerd, maar soms heeft een pb misschien wat meer effect.
Ok, dus ik was ook 1 van die kleuters? Ik vond dat ik aardig beledigd werd en dan is t toch logisch dat ik daar op reageer?
In geval van gisteren vind ik dat beheer harder moet ingrijpen. Er kwam gisteren iemand dat topic binnen met een regelrechte persoonlijke aanval. Veel meer dan een simpele belediging. Die verdiend niets minder dan een ban. En dat daar dan een heftige discussie op volgt is menselijk. Ik bemoei mij er niet snel mee, maar toen ik dat bericht las was ik ronduit verbaasd dat iemand zo respectloos kan handelen. Een stevige discussie, ok.. en dat hoeft echt niet altijd keurig te verlopen. Maar wanneer er persoonlijk aangevallen wordt moet het beheer wat mij betreft harder optreden. En niet zeggen “als we een Pb sturen krijgen we toch als antwoord Ja maar zij.....” en dan een algemene waarschuwing geven.
Ehm.... ik geloof niet dat ik jou of het topic van gister genoemd heb? Volgens mij gaat dit topic niet alleen over gister, maar ook gewoon wat we er in het algemeen van vinden?
Ik ben tegen wissen maar voor ingrijpen wanneer t echt te bont wordt in de vorm van een ban voor degene die het zo bont maakt. En wel voor wissen wanneer naw gegevens openbaar worden gemaakt. En verder dus niet ingrijpen. We zijn allemaal volwassen.
Helemaal mee eens... Maar goed dat vind ik wel van meer dingen... ik zie wel eens reacties voorbij komen dat ik denk.... het respect is echt HEEEEEEEL ver te zoeken... elkaar uitmaken voor rotte vis, belachelijk maken.... Echt te debiel voor woorden af en toe
En ik ben van mening dat er heel snel gepikeerd gereageerd word wanneer er een directe of botte bijl reactie gegeven wordt die niet in t straatje van de ontvanger past. Er is een verschil tussen eerlijk/direct zijn en ronduit beledigend zijn en die twee worden nogal eens door elkaar gehosseld.
Sorry had niet verder gelezen net haha. @Beheer is met deze net zo slap.... die zegt indirect ook dat ze niet pb’en... Want ‘ja maar’ er word dan toch ‘ja maar’ gezegd
Als er gescholden wordt, persoonlijk wordt aangevallen of als het echt de essentie van het onderwerp verliest dan mag er wat mij betreft ingegrepen worden. Verder vind ik een goede discussie op zn tijd we interessant om te lezen.
Ik heb iets gemist geloof ik. Als het echt te ver gaat, dus uitschelden/op de man/bedreigen e.d. dan vind ik absoluut dat er ingegrepen mag/moet worden. Gewoon een stevige maar respectvolle discussie zie ik geen probleem in. Maar ik denk dat iedereen er zo over denkt eigenlijk, lijkt me ook een logische gedachtegang.
Oh sorry. Ik voelde me een beetje aangesproken omdat er gisteren ingegrepen is door beheer in een bepaald topic. Daarom heeft TS dit topic geopend (denk ik) Maar dan zal ik t verkeerd hebben.
Ik heb ja, want gestemd want ik geloof dat er in de regels staat dat ze in mogen grijpen. Daarbij zit er voor mij wel een voorwaarde dat het ingrijpen gebeurt naar de persoon of personen die te ver gaan en niet naar iedereen in de discussie. Te ver is voor mij: persoonlijke aanvallen, niet-relevant voor de discussie en bedreigen.
Nee.. vind t net of we op de kleuterschool zitten. Laat gaan. Als iemand t echt naar vind, open je t topic niet meer?