Is jouw kledingstijl veranderd tijdens je zwangerschap?

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Is jouw kledingkeuze erg veranderd tijdens je zwangerschap?

1. Nix, nada, nop! Ik loop nog steeds op hoge hakken en draag strakke kleding

2. Bepaalde kleding moet ik nu wel op de positieafdeling kopen, maar mijn stijl zelf is niet veranderd

3. Ja, ik draag nu vooral loszittende/wijde kleding, dat zit veel lekkerder en daar lijk ik niet zo dik

4. Soms. Ik draag nu soms tuniekjes/jurkjes, zou ik voorheen niet gedaan hebben, maar voor de rest is i

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Voor degenen die zwanger zijn, of geweest zijn natuurlijk.
    Is jouw kledingstijl erg veel veranderd tijdens je zwangerschap? Ben ik wel benieuwd naar :)
    Ik zie in mijn omgeving vaak dat veel vrouwen die echte broekentypes waren ineens jurken gingen dragen, of hele wijdzittende kleding.

Ik zelf droeg altijd al strakke kleding, en dat doe ik nu nog. Ja, oké, ik ben een stuk dikker, ja oké, ik heb een buik als een basketbal, maar ik koop mijn bovenkleding nog altijd gewoon bij de "normale maten" afdelingen, alleen neem ik nu dus een XL :')
    Broeken gaat helaas gewoon niet meer in normale maten, ja of ik zou een BIG size 52 ofzo moeten nemen...dus ben ik overgeleverd aan de zwangerschapsmode wat broeken betreft, maarja, er zijn heel veel broeken te vinden die gewoon net zo lekker zitten en strak staan als gewone jeans.

Wat dragen jullie anders nu je zwanger bent?

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nu heb ik het nog niet nodig, maar met mijn eerste droeg ik veel kleding die ik normaal ook wel zou kopen, zeker geen hobbezakken.
    Alleen broeken moest ik echt wel van de positieafdeling halen.
    Voor de rest droeg ik veel normale strakke shirts maar dan met een buikband.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik droeg tijdens de zwangerschap kleding in de zelfde stijl als voorheen. rokjes met laarzen en een leuk strak truitje(wel positiekleding) zodat me buik goed uitkwam en ja deze mocht gezien worden. ook droeg ik leuke heupbroeken zonder z'n lelijke buikband eraan die lekker meegroeide met me buik en er erg hip uitzag. verder ja wat jurkjes vanwegen het warme weer toen

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik droeg ook wel dezelfde soort kleding tijdens mijn zwangerschap als voorheen en dan gewoon een maatje groter.
    Nu draag ik nog wel dezelfde soort kleding maar het liefste wat wijder aangezien ik nog steeds een buikje heb waar ik me kapot voor schaam.

5. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Zelfde soort, voor mijn werk moet ik representatief uitzien dus had ik nette broeken, jurkjes en rokken met een jasje. Voor thuis een spijperbroek en een heerlijke joggingsbroek die ik nu nog aanheb!Overigens was het een fantastisch excuus om lekker veel nieuwe kleren te kopen hahaha (hoezo koopverslaafd?)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn kledingstijl was niet veranderd tijdens de zwangerschap.
    Ik droeg nog steeds leuke spijkerbroeken en een leuk shirtje/tuniekje alleen dan van de zwangerschapsmode. Gewoon zoals ik me nu ook kleed :D

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik droeg altijd strakke kleding en tijdens de zwangerschap ook gedaan, alleen qua kleuren en qua stofjes was het heel anders omdat de keuze in zwangerschapskleding niet zo groot is vind ik zelf! En vooral omdat ik ook in de zwangerschapskleding maat 34 moest hebben bleef er niet al teveel keuze over helaas! Dus had ook heel vaak hetzelfde aan...

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik heb toen ik zwanger was van Jamie mijn kledingstijl totaal niet veranderd. Tuurlijk moest ik soms wel een positiebroek (spijker ;) ) kopen, maar ik droeg nog altijd mijn eigen topjes en hemdjes ('t was dan ook superzomer toen) en als het even kon ook mijn eigen rokken. En nu nog steeds. Maar ben nu ook lichter dan ik was voor ik zwanger was van Jamie hoor.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik draag nog hetzelfde als eerst maar mijn gekochte zwangerschapsbroeken van 10 weken geleden zijn echt te groot aan het worden dus alles ziet er groot uit maar ik draag het maar ff hoor wie weet kom ik snel aan ....
    ik loop nog steeds op hakken maar de helft van normaal want dat voel ik anders wel in mijn rug !

10. Niet meer actief

Hmm mijn antwoord staat er niet bij...

M'n antwoord is namelijk NEE, maar ik draag geen hakken of strakke kleding. Maar ik draag nog gewoon dezelfde kleding als voor mn zwangerschap. Niet alleen de zelfde stijl, maar gewoon dezelfde kleding, zelfde maat etc...best handig én voordelig hoor ;)

11. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dus je past al je oude spijkerbroeken/shirtjes etc. nog? :confused:
    Dat lijkt mij dus echt tof als ik dat zou kunnen!

12. Niet meer actief

Nou...eerlijk gezegd, alleen mn spijkerbroeken niet. M'n gewone broeken en shirts enzo wel. Ik ben namelijk nogal dik van mezelf en had dus al een behoorlijk grote maat, dat scheelt ;)

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

Eigenlijk vooral na mijn bevalling. Ik droeg hele aparte kleding, maar handwas en rokken enzo zijn gewoon niet practisch met kinderen. Dus nu maar redelijk saai broeken...

14. Niet meer actief

ik heb tot 35 weken mijn kledingstijl niet aangepast en droeg ook tot die weken gewoon pumps

daarna ging mijn verlof in en liep ik lekker in comfortabele kleding thuis

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jammergenoeg pas ik nu een aantal superstrakke spijkerbroeken niet goed meer maar verder hou ik het zo lang mogelijk bij hoge hakken, strakke broeken , jurkjes en rokjes.

Mijn mama gaat proberen om elastiek aan de zijkant van een skinny jeans te naaien zodat ik die kan blijven dragen... :D

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik vond ineens de printjes op kleding van bv de prenatal mooi, normaliter vind ik dat zo lelijk en nu dus weer vraag ik me af waarom ik die gordijnen heb gedragen tijdens die 9 maanden. 't ligt nu op de zolder waar het ws de volgende zwangerschap ook mooi blijft liggen ;)

Volgende keer ga ik dat anders doen, als ik tenminste niet zoveel vocht vast houdt want veel keuze had ik niet meer.
    Ben klein en normaal erg slank, maar die 9 maanden zwol ik langzaam op toch een waterballon. Enige voordeel aan puur vocht zijn is dat je dat snel kwijt bent ;)

17. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe, toch handig :D scheelt een hoop wat je moet kopen etc.

18. Niet meer actief

Precies, ik had t ook ni verwacht hoor. Was al van plan om broeken te laten vermaken en positiekleding te laten maken, omdat ik dus zo'n grote maat heb. Maar achteraf is het helemaal niet nodig geweest. Tenzij het nu nog gaat groeien, maar dat kan ik me niet voorstellen, moet nog 4 weekjes zo'n beetje..de laatste loodjes ;)

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff heb misschien 2 setjes gekocht in mijn "eigen" stijl voor de rest heb ik een paar simpele dingen aangeschaft, ik had/heb echt geen zin om geld uit te geven aan positie kleding koop ik liever dadelijk weer een mooie spijkerbroek/rok/schoenen als ik mijn eigen maat weer heb.

Verder geef ik ook al mijn geld uit aan spullen voor de baby ;)

Deel Deze Pagina