Wilde graag een mooie leuke man uit friesland. Met een boederij. 2 kids jongen en een meid. En een eigen autotje. En wat ik heb Getrouwde lieve man uit friesland. 2 kids een jongen en een meid Ben heel erg gelukkig. Soms is het nog erg knokken om alles rustig te laten verlopen in ons gezin.
Nee. Ik wilde jong moeder worden, ik ben nu 23 en dat is toch al twee jaar ouder als dat ik gepland had. Ik heb een aantal shit baantjes gehad nadat ik geen vast contract kreeg. Nu heb ik gelukkig weer leuk werk in mijn vak, dat is een pluspunt. Door die rotte baantjes is mijn spaarrekening wel helemaal leeg nu omdat we die echt aan moesten breken om rond te komen. Voor mijn gevoel begint het nu weer leuk te worden, qua werk en geld. (Kon altijd rond komen maar een goed bedrag op de spaarrekening is toch wel een fijn gevoel). Moet zeggen dat ik heel blij ben met mijn man. Onze trouwdag was perfect en veruit de mooiste die ik ooit heb meegemaakt (duh) en ons huis vind ik prachtig.
In grote lijnen wel, echter kon ik mij geen goede voorstelling maken van hoe dat zou zijn... Verliefd en gelukkig zijn, het bed delen met de persoon die eveneens poept met de toiletdeur open en vraagt aan jou of je zijn overhemd alsjeblieft wil strijken (want dat kan ik ECHT niet, aldus man). Maar al met al, ben ik erg gelukkig en had ik niks anders gewild... Vroeger wilde ik altijd wel trouwen, 3 kindjes en een leuk huisje. Leuke baan. Nu op mijn 31ste heb ik dat toch allemaal bij elkaar gesprokkeld.
Ik wou: - Dokter worden - Groot huis met oprit voor de auto en mijn moeder in een soort van tuinhuisje in de achtertuin (vader heb ik nooit genoemd! wat zal die zich afgewezen hebben gevoeld ) - Lieve man zo rond mijn 23ste - 2-3 kinderen, eerste zo rond mijn 25ste Ik kreeg: - Mijn geneeskundediploma, een paar jaar werk als arts-assistent en de opleidingsplaats die ik wilde (volgens planning ) - Een huurflatje met twee kamers, 5 hoog in een Vogelaarwijk, natuurlijk zonder tuinhuisje voor moedertje (niet volgens planning, maar banen met contracten voor max. 6 maanden maken je helaas niet hypotheekwaardig) - Een lieve man toen ik 16 was (eerder dan volgens planning) - Nog geen kinderen door drukke studie, baan, niet ideale woonsituatie (ben nu al later dan volgens planning) Ben hartstikke tevreden, of dát huis ooit komt weet ik niet maar er komt wél ooit een betere dan deze. En kinderen, sjah.. Time will tell
Ik had graag rijk geworden. Maar even realistisch :ik heb een lieve man, leuk kind en een dal boven mijn hoofd. Zou graag nog meer willen bereiken, maar ben net 22 dus mijn leven duurt waarschijnlijk nog wel even.
Nee.. Maar voornamelijk in positief opzicht. Kei veel afgevallen, afgestudeerd hbo opleiding (ben een vbo-er geweest), getrouwd, zwanger en bevallen van een schat van een meid. We wilden dit jaar voor een tweede spruit gaan. Helaaaaaas, ben ik nu ernstig ziek, hadden we nooit verwacht dat dit ook mij (en ons gezin) overkwam. Alles is nu ineens onzeker en leven we nu per week ivm behandelingen e.d.. Hoe de toekomst verder zal gaan worden...... Geen idee.
Nee. Ik verwachtte dat ik op mijn 18e naar Amsterdam zou vertrekken, zou studeren, een baan zou krijgen die volledig bij mij zou passen, veel zou reizen en een kerel zou tegenkomen waar ik halsoverkop verliefd op zou worden en waarmee ik voor mijn 25e een gezinnetje zou stichten en een prachtig huis mee zou kopen. Maar.. Ik woon nog steeds hier in the middle of nowhere. Heb uit een gedoemd-te-mislukken-relatie 3 geweldige kindjes gekregen maar woon nu met ze in een huurflat. En ik ben afgelopen maand mijn baan kwijtgeraakt. Maar na regen komt zonneschijn.
Nee, het is anders, maar niet perse slechter. Eigenlijk ben ik nu heel gelukkig, maar ik zal altijd blijven dromen, gewoon omdat dat heerlijk is.
Ik had niet veel ideeën bij de toekomst en wilde ook nog eens andere dingen dan als volwassene. Zag mezelf als 15-jarige no way met kinderen, en het werk wat ik nu doe leek me toen oersaai... Dus nee, in die zin is de toekomst anders geworden. Beter, mijns inziens. Ik heb alles wat een mens zich wensen kan, een lieve man, een schat van een dochter, een tweede spruit onderweg, twee banen op mijn opleidingsniveau, vrijwel altijd een goede gezondheid (nu in zkh met eerste tekenen PE na ook PE/eclampsie bij dochter - dus ik hou hier een kleine slag om de arm ), een prima (huur)huis, alle ouders&schoonouders in goede gezondheid in leven, ... Wensen heb ik nog wel, first and foremost dat deze baby gezond ter wereld komt!, en verder op termijn meer duidelijkheid over waar te gaan wonen (willen eigenlijk aan de andere kant vh land wonen), en dan ook tzt een koophuis, echt settelen. En ooit een vaste baan ipv al die tijdelijke contractjes her en der. Maar dat zijn luxewensen!
Ik las het al in een ander topic. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie lieverd...ik kan je alleen maar héél veel kracht, moed en natuurlijk beterschap toewensen. 🙏🙏🙏 Dat jullie maar snel uit deze nachtmerrie mogen ontwaken...
Nee totaal niet. Ik ben een gescheiden moeder van 2 kindjes. Dat ik uberhaubt zou gaan trouwen was voor mij al heel wat maar dat ik ook zou gaan scheiden had ik helemaal nooit verwacht. Ik heb mijn opleiding niet afgerond ( maar wel een hele leuke baan!! ) Leuke vriend en leuke vriendinnen! En ondanks dat het niet het leven is wat ik voor ogen had ben ik intens gelukkig!
Nee, ik had altijd in gedacht om wat jonger moeder te worden. Maar dan moet je natuurlijk wel al jong de juiste partner vinden Qua baan had ik altijd iets creatiefs verwacht, heb ook mode gestudeerd. Maar uiteindelijk op mijn 26e omgeschoold naar financiële administratie wegens gezondheid en meer kans op een baan. Van te voren nooit verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden en er ook nog goed ik zou zijn, heb dus nog de ambitie om door te studeren maar dan moet mijn gezondheid dat wel toelaten... Wie weet over een paar jaar Eerder ben ik niet naar het HBO gegaan omdat ik toch jong moeder wilde worden en thuis zou blijven voor de kids, inmiddels denk ik daar wel anders over...