Ik ben in mijn laatste zwangerschap 16 kilo aangekomen. Inmiddels ben ik - mede dankzij de borstvoeding - 18 kilo afgevallen. MAAR....ja er is een MAAR, mijn buikje is nog steeds niet om aan te zien, vind ik. Maar ik heb natuurlijk wel drie bevallingen gehad. Als ik straks van de borstvoeding af ben ga ik weer beginnen met fitnessen wellicht dat dat me weer wat strakker in het vel krijgt. Groetjes, Gina
Ik was bijna 20 kg aangekomen tijdens de zwangerschap. Een week na de bevalling zat ik alweer op mijn eigen gewicht (gaf geen borstvoeding) Nu denk ik wel eens: ik ben slanker dan dat ik ooit ben geweest Het enige verschil met voor de bevalling is dat ik nu 6 rode strepen op mijn buik heb. Maar de rode kleur zwakt al erg af, dus daar zie je straks weinig meer van. Ze zullen altijd blijven maar goed dat wist je van te voren dat dat zou gebeuren een herinnering aan de zwangerschap van mijn dochter! Groetjes Kalush
Ik ben bij mijn vorige 3 zwangerschappen 8, 4 en 11 kilo aangekomen (ook in die volgorde). Een paar dagen na de bevallingen kon ik mijn oude kleding weer aan. Het had er bij mij volgens mij ook mee te maken dat ik ze meer in mij droeg dan een echte mega buik. Ik had een ingedeukte buik, en was er eigenlijk helemaal niet blij mee. Was blij toen mijn vrouwelijke vetrolletje er weer was op mijn buik.Ik zat toen ook gelijk een paar kilo onder mijn oude gewicht. Jikke