Ik had laatst afgesproken met een oud vriendin van de basisschool. We hadden het over onze "crush" en Droomman van toen. Mijn man is totaaaal niet mijn type van toen! Blond, gespierde armen, tattoo mag best, stoer type. Mijn man is donker, vooral heel lief en niet stoer en geen tattootype. Toevallig kwam ik mijn vroegere crush in de speeltuin tegen. Het contrast was duidelijk. Grappig om te zien. Ben trouwens gek op mijn man, innerlijk en uiterlijk ik krijg nog steeds kriebels!
Haha nee absoluut niet. Ik viel echt op de stoerdere types, bruin haar/bruine ogen. Heb nu echt tegenover gestelde, die stoerdere types zijn geen blijvertjes. Leuk voor even. Maar was ik Mn man 2 jaar eerder tegen gekomen was ik hem ook voorbij gelopen, was toen 15/20kg lichter.. echt een dun sprietje Haha. Die 15/20 kg erbij staat hem stukken beter.
leuk onderwerp! Nee mijn man is totaal niet het type waar ik vroeger op viel. Ik viel in mijn tienerjaren niet op blank. Ik viel op slanke lange jongens met een indische of molukse uitstraling en op donkere jongens (was verliefd op de neefjes van Michael Jackson 3T). Een beetje gladde types (mooie kleding en die van zichzelf ook wisten dat ze knap waren) Mijn man is blank, blond en breed (wel lang) en alles behalve een gladjakker. Hij is juist stoer door zijn brede borstkas en armen en tattoos. Door hem ben ik ook gaan leren dat uiterlijk niet uitmaakt in de liefde maar dat het om innerlijk draait.
Oh nee helemaal niet zelfs haha. Oké mijn man is wel echt knap(vind ik zelf), gespierd en heeft een tattoo, maar is zo Nederlands als wat. Mijn vroegere vriendjes waren allemaal half bloedjes. Iets getinte huid met mooi dik haar en donker bruine ogen. Nu zit ik in de zomer met een verbande kanarie en zonnebrand factor 50 op iemand te smeren.
Soort van. Ik hield van mannen in pak en mijn vriend loopt in pak. Stoppelbaardje( verzorgd he) Verder was mijn droomman wel gespierd , hij helaas niet wel sterk maar niet gespierd.
Blonde krullen en lichtblauwe ogen! Jep helemaal! Hij is alleen niet duidelijk gespierd haha. Verder helemaal zoals mijn type droomman ( al als klein meisje ) was. Ik heb ook altijd geroepen dat ik het echt heel gaaf zou vinden als ik kindjes mocht krijgen met blond haar en krullen. Dat heeft onze oudste toevallig ook ( net als zn vader dus ) dikke crush!!
Jazeker! Ruige drummer, destijds lang haar en nu een stoere hanekam, donker haar en blauwe ogen. Een beer van een kerel met haar van rug tot knokkels een goed stel hersens, waanzinnig kritisch en een wiskundeknobbel <3 Maar.. ik ben zo pan als het maar zijn kan, dus eigenlijk heb ik niet echt een type, hahahaha! Mijn vroegere crushes zijn niet eens allemaal van hetzelfde geslacht. Maar wat ik bedoel te zeggen is, ik viel destijds op hem en nu nog steeds. Sterker nog, zijn uiterlijk viel me eerder op dan zijn karakter, want ik zag hem zitten in de bus... en vond hem wel de moeite van het aanspreken waard.
Ja donker met blauwe ogen wilde ik + een die niet van voetbal houdt of van bier drinken en wel van boeken en reizen. Helemaal gelukt
Nee. Hij heeft wel het postuur dat erbij hoorde en de lengte (ruime kop groter). Maar ik vond stijl lang donker haar en donkere ogen erg mooi. Ik vond slimme nerds erg leuk en mijn vriend is meer type bouwvakker.
Totaal niet! Ik viel qua uiterlijk op: liefelijk gezicht, niet te breed, blank, blauwe ogen, geen tattoos/piercings. En qua innerlijk op: lief, rustig, zorgzaam, slim etc. Gewoon een rustige hollandse jongen dus. Waar ik mee samen ben: getint, behoorlijk wat tattoos, groot, gespierd, alles behalve rustig. Hij heeft zijn gezicht ook meerdere keren moeten laten zien voor ik op hem viel. Maar zou voor geen goud meer willen ruilen.
Ik had en heb niet echt een type. Het enige wat ik kon zeggen een man van mijn leeftijd maar het liefst iets ouder, een volwassen man. Mijn vriend is 4jr jonger echt een jongetje nog toen ik hen leerde kennen..
Ik heb vroeger als tiener een lijstje gemaakt en dat heette: de lá dreamboy werkelijk ALLES wat erop stond is het tegenovergestelde van wat mijn man nu is
Nee qua uiterlijk totaal niet. Ik val op grotere mannen met brede schouders en donker haar. Het liefst 1.85 (ben zelf 1.72). Mijn vriend is 1.76, kort geschoren haar (moet ivm werk) en normaal gebouwd. Qua innerlijk wel 100% mijn type.