Is jouw man hè (vroegere) type?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 8 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik heb nooit echt een bepaald ideaal plaatje voor me gehad geloof ik. Als ik terug kijk, dan val ik wel op dezelfde types: rustig, geen grote mond overal ed. Het leuke aan het exemplaar wat nu mijn man is, is dat ie ook nog eens superlief is, veel humor heeft. Zelf ben ik een stuk minder rustig en zachtaardig, hij is echt de juiste persoon om een evenwicht te creëren.

2. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Dit vraagt om foto's.....

3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha vroeger ooit een lijst gemaakt waar hij aan moest voldoen (mijn toekomstige man) Het meeste vd lijst is hij niet maar ik vind hem wel ontzettend knap lief en leuk. Ben blij dat ik me niet aan mijn lijstje vast hield :roflmao:

Qua uiterlijk zou ik types als Jesse Williams willen maar ik heb (wel gespierd) Hollandse glorie: blond haar, blauwe ogen Nederlandse huid

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha nee, echt bijna compleet het tegenovergestelde. :roflmao:

5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Leuk topic.

Ik wilde altijd een getinte vriend, met zwart haar en het liefst groene of blauwe ogen. En hij moest groot en gespierd zijn. Stoer en een tattoo op z'n tijd vond ik ook leuk. Oh, en ik viel op voetballers! Ik kan echt genieten van die lekkere kuiten :p

Nou, even kijken waar mijn vriend aan voldoet:
    getinte huid en wordt snel donker, donker haar en lichtgroene ogen (zwijmel). Check.
    Voetballer. Check.
    Tattoo's. Check. (Het zijn helaas alleen de meest afgrijselijke tattoo's ooit:roflmao:)

Het enige waar hij niet aan voldoet is groot. Eerder het tegenovergestelde: we zijn even lang. Soms heb ik zelfs het idee dat ik ietsje langer ben:$
    En dat terwijl ik voor Nederlandse begrippen al klein ben. Dus ja, ik heb een kabouter aan de haak geslagen :p
    En magere kabouter met lelijke tattoo's, maar gelukkig wel lief :thumup:

Insomniac, mamaki, mutskuh en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het grappige verband tussen mijn huidige en voorgaande vriendjes is dat ze allemaal directeur of ondernemer zijn.

Ik val op slimme, charmante mannen met drive.

Qua uiterlijk houd ik van sportief, lang en zeker geen tattoos. Haarkleur en oogkleur geen voorkeur. Moluks/indo leuk net als Europees.

Oh en goed gekleed! Geen lelijk wit T-shirtje onder het ovehemd, geen vormeloze spijkerbroekjes of kostuums van de WE ofzo.

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    Yep! Man heeft donker haar met blauwe ogen. Het enige wat hij nooit heeft gehad, en waar ik als puber op viel is lang haar. Maar dat was een fase, dus komt goed uit nu :D

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja echt wel :roflmao:
    Erg donker haar, groene ogen, gespierd en sterk, tattoo’s, attitude. En grappig, vooral die humor.
    Alleen hij had wel 5 cm groter mogen zijn.

9. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ja hij was en is helemaal mijn type... Ik val op lange niet te smalle mannen met een tintje, donker haar, donkere ogen en dat heeft hij allemaal. En zijn karakter past gelukkig ook bij mij :p

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja mijn man is mijn vroegere type. Ik viel al altijd op donkere huidskleur. Helaas waren dat meestal ook van die badboys figuren. Heb weleens een donkerblond, blauw-ogig vriendje gehad maar heb er gewoon helemaal niets mee. Trekt me niet aan:$
    Mijn man is dus donker (moluks) en het is type waarvan je op het eerste gezicht denkt die heeft er in elke stad een (heeft ook heel lang geduurd voordat ik het aandurfde) maar in werkelijkheid is het een zacht gekookt eitje:D Lief, zachtaardig, niets is hem te veel, gezinsman, gaat door het vuur voor je en is grappig. Mooie open uitstraling en karakter en een allemansvriend. Ontzettende toegewijde vader en echtgenoot. Voor mij is hij de jackpot.

11. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn type van vroeger:
    Groot, getint, donkere ogen, breed, tattoos, rechte tanden (dit was en is echt belangrijk), langer dan ik.

Mijn vriend:
    Voldoet aan alles :roflmao:

12. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik zwijmel helemaal weg bij je verhaal. :D

jessy77 vindt dit leuk.
  13. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik ook!! :D

jessy77 en Ysabella vinden dit leuk.
  14. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wat lief!

jessy77 vindt dit leuk.
  15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zwijmel ook nog met grote regelmaat wanneer ik hem weer iets knulligs zie doen:D

Ysabella en DastyQueen vinden dit leuk.
  16. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nee, ik wilde altijd een donkere man. Mijne is oorspronkelijk blond, nu kaal en houdt zelfs van voetbal, alles wat ik nooit wilde. Maar toen ik 17 was heb ik me helemaal voorgesteld wat voor man ik zou willen qua karakter etc en dat is hij precies!

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik had niet echt een type eigenlijk. Heb ook vanalles gehad (oh dat klinkt wel erg:p) blank, donker, stoer, nerd, lang haar, oorbellen, blond, donker en rood, dat maakte me niet zoveel uit. Ze hadden allemaal iets interessants in ieder geval.

Qua innerlijk heb ik trouwens wel een type: ambitieus, moet buiten een hokje kunnen denken, moet er een goed gesprek mee kunnen hebben en mee kunnen lachen. En mijn vriend voldoet gelukkig aan al die eisen ;)

18. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Wat betreft mannen viel ik vroeger op types als Shemar Moore. Nou mn man is lang en heeft brede schouders en is verder exact tegenovergesteld.

19. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik had vroeger niet een bepaald type jongen waar ik op viel. Meestal waren het wel mooiboys. Maar kleur haar, tint, stoer of niet, gespierd of niet maakte me niet zo veel uit. Als hij maar een mooi koppie had en verzorgt was.

Mn man is nu helemaal mn type maar heel eerlijk: als ik hem toen ergens tegen was gekomen, was hij me niet opgevallen :oops:
    Ik heb hem via de chatbox op msn leren kennen. Was al een soort van verliefd toen ik'm in het echt ontmoete :rolleyes:

20. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ja hoor, mijn partner is precies zoals ik :D (ik val op gelijkgestemden)
    En uiterlijk type Tom Cruise. Dus voor zover ik een type had, heb ik niks te klagen.

Deel Deze Pagina