Is jouw man hè (vroegere) type?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 8 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.191
    1.052
    113
    Vrouw
    Uh nee. Ik viel op jongens met donker haar al dan niet getint, beetje gespierd met bruine ogen.
    Man is blond, mager en groene ogen. Hij is wel de liefste :cool:

2. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Uh nee ik viel op lange mannen (1.80+ of liever nog 1.90+) zonder tattoos of piercings, met donker haar, donkere ogen en een goed gebit. Van die mannen die makkelijke praters zijn en goed in de markt liggen en dat zelf ook weten. Ben er met zo één getrouwd geweest, het was verschrikkelijk.

Mijn huidige man is 1.67m, heeft donkerblond haar, bruine ogen, type lieve zorgzame nerd en geen goed gebit. En op de 2e date liet hij me trots zn getatoeëerde onderarm zien. Ik schrok me rot! Z'n oorbelletje is er gelukkig inmiddels uit hihi en hij denkt nog steeds dat hij dat zelf besloten heeft;). Maar qua innerlijk passen we megagoed bij elkaar, hij is een fantastische vader en ik vind hem de knapste man die er is!

Louise11110 vindt dit leuk.
  3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Vroeger viel ik vooral op groot, donker haar en blauwe ogen!

Man lief is niet groot maar ook niet klein, blond en heeft grijze ogen (en heeft een baard... die mag er echt nooit meer van af!!!!!)... maar ik viel voor hem als een blok. Echt liefde op het eerste gezicht *zwijmel*

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Bedacht me net dat ik als tiener helemaal hoteldebotel was van Stephen Gately (boyzone) :roflmao::roflmao::roflmao:

Nee gelukkig is mijn man echt helemaal het tegenovergestelde hahahaha

Harperhazel vindt dit leuk.
  5. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Ja toen ik mijn vriend voor het eerst zag was ik op slag verliefd! Ik had altijd een perfect plaatje in mijn hoofd en daar voldeed hij helemaal aan:p nu nog steeds trouwens, zou hem voor niemand anders willen inruilen.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nee eigenlijk niet. Ik viel op van die posterboys, witte perfecte smile, mooie kaaklijn, etc.

Mijn man is knap op zijn eigen manier. Hij is lang en heel slank. Hij heeft een bril, bruine ogen en zwart haar. Hij is geen 'type'. Misschien dat ik hem daarom nog steeds zo leuk vind :D

Overigens was het voor mij meteen raak. Niet omdat ik op zijn uiterlijk viel, maar gewoon het hele plaatje. Ik vond/vind hem heel interessant.

7. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Ja! Ik was vroeger dol op Jamie Westland (drummer van Di-rect) en Jim Bakkum. Typisch Hollandse jongens met blond haar en blauwe ogen. Dat heeft mijn vriend ook. :D

8. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ja, donker haar, donkere ogen, stopelbaardje, badboy gone good, afgetraind lijf, heerlijk :).

Ik denk dat mijn ouders van hun stoel gevallen waren als ik met een blonde oerhollandse jongen was thuis gekomen.

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Jazeker! Ik vind nog steeds dat ik een lekkere vent heb . Inmiddels wat jaartjes ouder maar echt een meer mannelijke versie van dat knappe ventje van toen

10. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Als ik terug ga naar de basisschool dan niet nee, al ben ik ook toen geloof ik verliefd geweest op elke jongen in mijn klas, dus veel zegt dat niet. Maar ik was vanaf de kleuterklas tot aan de brugklas ook altijd nog verliefd op dezelfde jongen en die had wel bruin haar, terwijl de rest altijd blond was. Mijn basisschooltype was Nick Carter :p Op de middelbare is het omgeslagen naar donker en buitenlands, Nederlandse blond/blauwe ogen jongens zijn nooit meer in beeld geweest en dat is mijn vriend nu dus ook niet. Dus ja, hij is zeker mijn type, niemand stond ervan te kijken dat ik met hem aankwam.

Deel Deze Pagina