Wij willen onze tuin een beetje opknappen. Tuin is 12m bij 15m ongeveer en aan 1 zijde hebben we al gras, daarnaast een looppad en dan hebben we nog een strook van 6m bij 1,5 m over wat er eigenlijk uitziet als een zandbak met onkruid en dooie planten Op dat stuk zouden we dus gras willen leggen maar toen bedacht ik me dat steentjes ook mooi zou zijn. Maar ik vraag mij dus af of dat handig is met kinderen of dat de steentjes dan in de hele tuin belanden? Ervaring iemand?
Ik zou nooit voor steentjes gaan, aangezien ik en ook mijn kinderen graag op blote voeten lopen in de zomer.
Hmm. K zou t niet doen, stoppen ze in hun mond enzo... Ik zou gras of kunstgras doen of speeltegels??
Ja die steentjes gaan overal in je tuin belanden, en binnen en zo af en toe per ongeluk tegen je ramen.
Hahaha thanks! Keuze is gauw gemaakt dus. Geen steentjes! Dus nu... speeltegels of gras? Blijven die tegels mooi? En worden ze niet loei warm in de zomer?
Je kunt er ook verhoogde houten vlonders neerleggen. Zo'n hoogteverschil geeft je tuin wel wat meer aanzicht en je kunt er een loungebank opzetten en/of een paar grote potten. Dat hout wordt ook niet zo heet.
Zou er mooi kunstgras in leggen. Wij hebben ons huis gekocht met grind in de voortuin. Dat is aan de ramen te zien.. 1 van de eerste dingen die dochters deden toen we hier woonden was het in de lucht gooien, alsof de ramen nog niet beschadigt genoeg waren..