Is jouw man ook zo geweldig?

Discussion in 'De lounge' started by Warboel, Oct 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RAppel

RAppel Fanatiek lid

May 2, 2014
    1,157
    192
    63
    Nu mijn man vind het wel geweldig aan mij dat ik zoveel doe in het huishouden :p hij is namelijk anders gewend ggeweest. Een ex die 0,0 in het huishouden deed.
    Maar ik vind het inderdaad ook normaal dat je beiden je steentje bijdraagt in het huishouden.

Ik vind mijn man geweldig omdat hij er altijd is voor mij en onze kindjes. Hij sleurt me door de moeilijke momenten en we hebben al zoveel samen meegemaakt en nog steeds staat hij er voor ons. Hij is mn maatje en de beste papa die ik kan wensen voor onze dochters.
    Hij was een geweldige steun tijdens mn bevalling en houdt van mij om wie ik ben. Kan zo nog wel ff doorgaan. Natuurlijk heeft hij ook mindere kanten, maar die maken niet dat ik minder gek op hem ben ikzelf ben ook niet perfect.

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Ik vind mijn man/vriend geweldig omdat hij gewoon doorzet waar andere het bijltje neer zouden gooien :D
    Hij heeft genoeg verbeterpunten hoor, maar hij is denk ik 1 van de weinige die weet wat een vreselijke zeur ik ben, en alsnog gewoon bij me is :D

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ja! Mijn wederhelft is mijn reddende engel, mijn steun en toeverlaat, die vandaag zijn auto heeft komen afstaan (bijna een uur filerijden tot bij mij die in panne stond), om zelf de auto met problemen te nemen. Mijn schatje trotseert de technische strubbelingen en overwint het sta-in-panne-kwaad zoals de ridder op het witte paard vroeger. :)

4. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Ik vraag me toch echt af hoe hij dat broekje over die benen heen heeft gekregen...:(

5. ondanks het lelijke vest en zijn andere onhebbelijkheden zou ik hem voor geen miljoen willen missen!

Hij is mijn KANJER!!
    Mijn rots in de branding.
    En de liefste vader die je je in de wereld maar kan wensen!

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Een string met drukkertjes:D

7. Letizia

Letizia Lid

Oct 22, 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    Ligt denk ik aan de situatie; als de vrouw huisvrouw is en de man werkt 40 uur of meer kun je niet verwachten dat hij het huis gaat dweilen als hij thuiskomt.

Goed mijn man is ook echt geweldig. Ik raakte na 5 maanden samenzijn ook zwanger, niet geheel onverwacht maar wel snel (dachten dat het ook even zou kunnen duren voor het raak was). We zijn in een redelijk korte tijd getrouwd, huis verbouwd, ander huis verkocht, toen kwam de tweeling en werd het een en al chaotisch.....máár ons leven werd rijker.
    Ik bewonder aan hem dat hij heel positief is ingesteld. Ik ben nogal een doemdenker, hij niet. Zijn glas is halfvol en die van mij half leeg. Hij leert mij om niet zo snel in het negatieve te blijven hangen of bijv niet zo snel angstig of paniekerig te zijn in het leven. Hij is heel erg nuchter, ik de drama queen. We zijn echt tegenpolen qua dat betreft maar het vult elkaar, hoe cliché ook, helemaal aan.

8. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hij is lief, zorgzaam, rustig, nuchter, positief, een superlieve vader, een harde werker, een goede kok, hij warmt mijn bedhelft voor me op en laat een nachtlampje voor me aan als ik later naar bed kom. Het zijn de kleine dingen dingen die het doen.
    Ik heb de liefste!!

Share This Page