http://www.stylefruits.nl/jurken/anna-fieldames ik heb advies nodig, begin juni hebben wij een bruiloft. ik heb eindelijk een jurk gevonden maar nu moet er nog iets van een jasje op, voor als het wat fris is. Maar wat? Ik ben niet zo erg van het zwart. ook zoek ik nog schoenen liefst met een hakje maar geen mega hak. maar ik ben helemaal blanco, ik denk dat het jasje en schoenen moeten matchen of niet? kom maar op met jullie adviezen en leuke ideeën
Anna Field Anna Field Cocktailjurk Blauw voor Dames - laag geprijsde online shops en aanbiedingen hopelijk nu wel
Ik vind dat kanten vestje dat bij Zalando als combi-optie wordt gegeven wel erg leuk.. En ik denk met een nude pump
Ja, hij doet het. Mooi jurkje. Ik zou denk ik voor iets van offwhite gaan. Alhoewel wit natuurlijk niet echt gewenst is op een bruiloft. Zwart wordt denk ik een beetje donker. Of misschien lichtgrijs, oker, lichtroze
Anna Field Cocktailjurk - Blauw - Zalando.nl ik vind het kanten vest in het blauw mooi maar dan moet je met schoenen en assecoires wel het wat breken. of dat beige bollero'tje met idem kleur schoenen. (Mijn voorkeur)
Leuk jurkje, wat is je haarkleur, lichte of donkere huid? En heb je een recht figuur, of taille? Allemaal goed om rekening mee te houden wat je op je jurkje draagt denk ik?
Bedankt nog voor de tips. ik ben vanmorgen geslaagd ik heb een gebroken wit colbertje en pumps in dezelfde kleur als het jurkje. dat jasje van steps was idd ook wel erg leuk