Nou meid, van mij krijg je meteen mail mocht je het hier goed hebben hihi... je zult denk ik 1 van de eerste zijn hihihi Vind het wel zo netjes na de moeite die je/jullie hebben gedaan om het even te laten weten... xxx Joy
Ik zou volgens caruli in februari zwanger zijn van een jongen. Was dus in januari al zwanger, maar een jongen dat weten we pas 26 april. jessica
Caruli heeft voor mij maart en een meisje gependeld, vandaag een hele lichte positieve test. ga morgen of zaterdag opnieuw testen, maar ik denk dat Caruli bij mij (hoop ik) helemaal gelijk heeft
Ik heb een aantal keer voor me laten pendelen.... 1 had het helemaal mis... De datum en ik zou een tweeling gaan krijgen. Het is er toch echt 1 op de echo! De andere is tot nog toe gedeeltelijk goed! (de datum)
de vorige pendel was niet goed, ze zei een meisje maar het was een jongen. Deze pendel nog even afwachten. Wie pendelt er nog meer op het forum?
geen enkele helaas.. heb nog een oude van caruli staan, april 2007! nu hoop ik op die posi test dan... maar mocht ik dan bevrucht raken vind ik ook best! het zegt me niet zo veel! maar zou leuk zijn als caruli het goed heeft!
Ik heb me vroeger op een verjaardagsfeest laten pendelen. Helaas bleef de naald stil hangen. Dat heeft zo'n impact gemaakt, dat ik het nu niet meer durf te doen. Ik ben echt bang dat kinderen krijgen voor mij niet is weggelegd! Aan de andere kant geloof ik er niet zo in, in dat pendelen. Dus..... ik zit eigenlijk vreemd in elkaar!
Lijkt me ook leuk. Maar ik ben bang dat ik me er aan vast pin. Het lijkt me echter wel leuk, en grappig om te horen wat er uit komt. Misschien stuur ik je toch een pb Caruli.
Sonja had gependelt (toen ik 6 weken zwanger was) dat ik op 7 mei zou bevallen van een meisje... Meisje klopt de datum weet ik nog niet