wij gaan donderdag naar toppers in de arena. ik heb er kei zin in maar mijn probleem wil zijn het parkeren. een vriendin van mij is er al geweest en die zei dat het geen succes is om daar te parkeren omdat het erg lang duurt voordat je weer naar huis kunt. zijn er dames die weten waar ik dan misschien wel kan parkeren? (al moeten we dan met evt. trein of metro, geen probleem) heeft hier iemand ook zo'n problemen mee gehad? alvast bedankt
Wij hebben bij t heineken cafe geparkeerd ligt naast de Arena en waren zo weg, helemaal niet in de file gestaan Nog een tipje misschien ik weet niet of je zo rijd, maar we zijn binnendoor gegaan om er heen te gaan, door diemen en de bijlmer heen en dus hebben we op de heenweg ook niet in de file gestaan
Mijn ervaring met concerten in de Arena is dat ook alle bedrijven rondom de Arena hun parkeerterreinen (tegen betaling natuurlijk) beschikbaar stellen. Parkeren vond ik nooit een probleem en het lange wachten valt ook wel mee hoor, wat wil je, er komt me daar een mensenmassa uit. Ik zou gewoon op tijd richting de Arena rijden en daar komt het echt wel goed. Groetjes, Anakin.
ja precies zo hebben wij ook geparkeerd, maar op tijd naar de arena rijden heeft tegenwoordig niet meer zo heel veel zin wij waren er om half 7 en zowat alles zat al vol. maar wel op tijd komen inderdaad want om 21:00 begint het ipv 21:15! staat op hun site, bij ons kwamen er zelfs om 22:00 nog mensen binnen stromen! parkeren kost trouwens 8 euro.
wij zijn vorig jaar en dat jaar daarvoor ook geweest, en hebben beide keren de auto gewoon in de arena geparkeerd, zijn denk ik een minuutje of 3 a 4 eerder aangelopen en konden makkie wegrijden. Ik vond het ideaal, lekker dichtbij en helemaal niet zo duur, maja dan moet je wel ietsje eerder gaan... Ik heb nu ook 2 kaartjes voor vanavond, maar aangezien ik zo snel moe ben nu en er al moe van wordt als ik denk dat ik zo laat vanavond nog een dik anderhalf uur moet terugrijden...pffff! Wij gaan denk ik maar een keer niet Veel plezier morgen!
Toen wij aankwamen was die al helemaal vol en die van villa arena ook + nog een aantal bedrijven terreinen. Vorig jaar hebben wij bij een ander bedrijf geparkeerd die niet mee deed, maar waren aardige mensen daar dus we mochten gratis parkeren dit jaar deed dat bedrijf (zou ik ook doen ) wel mee voor 8 euro per auto
Je moet gewoon ervoor zorgen dat je op tijd bent en dan parkeren vlak voor de uitgang. Dat werkt perfect. Als je weg wilt moet je alleen een beetje brutaal je auto er tussen zetten en dan ben je binnen 5 minuten weer eruit. (dat is in ieder geval mijn ervaring.) groetjes kAAtje
even een tip ik werk in amsterdam en op de spaklerweg heb je vlak bij metro station spaklerweg een mc donald, gamma etc zitten, hier is ook een parkeerterrein bij en kan je gratis parkeren staat op het bord dat de hekken worden gesloten vanaf een bepaalde tijd maar das niet zo hoor en vanuit daar kan je naar de metro lopen en dan de metro naar de arena boulevart nemen. je moet alleen wel een buskaart meenemen want vaak doen de kaartjes automaten het daar niet en als je dan zwart rijd kost dat je 37,50 p.p. zelf een keer ervaren
ow nog een aanvullen, daar er verderop een portiers loge zit met 24 uurs bewaking heb je minder kans op inbraak in je auto zo dat waren even genoeg tips van de beveiliger terplaatse
Je kunt ook je auto in Amstelveen neerzetten en dan de sneltram (ik geloof dat het de 51 of de 5 is) nemen !
Ik zou je aanraden om niet in een parkeergarage te gaan staan! Dat hebben wij een keer gedaan met een concert, en wij kwamen daar niet meer uit. De hele parkeergarage moest tegelijk eruit na het concert, dus we hebben daar 2 uren nog gestaan in al die benzinedampen! Was niet fijn! Wij staan nu meestal op P1 (geloof ik), dat is een parkeerterrein vlak bij de ingang van de Arena. Het ligt meteen aan de weg die voor de Arena langsloopt. Je bent er zo in en uit en rijdt ook zo de Ring weer op! Hier hebben wij nog nooit problemen gehad. Je moet er wel betalen, maar goed... daar kom je toch niet onderuit. Anders moet je even op de site van de Arena kijken, daar staat ook wel een plattegrond op van de parkeerterreinen. Heel veel plezier alvast! Groetjes, Jippie
dat is ook een idee mamavanamber maar weetje hoelang dat rijden is met die metro heb dat klere end vaakgenoeg gereden
Ja wij waren ook zo weg bij het heineken cafe, iedereen ging rechts de parkeergarage uit en stonden in de file naar de A9 en wij gingen links en zaten met 5 minuten op de A9 en helemaal geen file gehad, dus ligt er ook maar net aan hoe je de snelweg op gaat, als je de buurt een beetje kent is dat simpel en anders de navigatie inschakelen je kan ook bij station duivendrecht parkeren volgens mij en dan de tram of metro (geen idee wat het daar is en dan stap je bij arena uit)
Als je van de A9 komt dan zit daar direct een MacDonalds met een parkeerterrein... Moet je alleen wel een eindje lopen naar de Arena, maar ik deed dat elke dag toen ik daar werkte en nog geen parkeerpas had om op het terrein van mijn kantoor te parkeren. Later had ik wel een parkeerpas, en kon ik gewoon lekker op het terrein van kantoor (naast de Arena!) parkeren, ook als ik alleen maar even naar de bios ging
dat is wel lekker ja als wij even naar pathe gaan zijn we een hele boel kwijt om te parkeren en met zo'n concert is het al helemaal handig! heb je altijd een plekje