hier juist andersom.. Had altijd al een grote mond, en nu nog steeds wel.. manlief vind me een bitch af en toe en dat is nog steeds zo, maar ben in sommige dingen wel 'soft' geworden.. als iemand tegen me aan liep in de stad bijvoorbeeld kon ik aardig boos worden, maar nu maakt het me niet uit.. als iemand voorkruipt bij de apotheek zeg ik er vaak niks meer van.. ach, die 5 minuutjes langer wachten is geen ramp.. ben een stuk geduldiger geworden naar mn man toe.. volgens manlief ben ik positief veranderd.. En wie/wat geeft hij daar als reden voor: jawel, de hormoonhuishouding Enige tip die ik voor je heb is om er over te praten met je man.. misschien door alle verandering die er zijn?
Ja hoor, heel herkenbaar! Ik laat tegenwoordig ook echt niet meer over me heenlopen en kom veel meer voor mezelf op als voorheen. Ik was ook altijd een onzeker typje, maar dat is nu stukken minder geworden. Op mijn werk ben ik trouwens wel een stuk minder "ambitieus" geworden, er zijn echt dagen bij dat ik weinig uitvoer. Ik dacht altijd thuismoeder zijn is niets voor mij, mij eerlijk gezeggd lijkt het mij wel wat nu Zou er idd wel evn met je man over praten, misschien dat hij dan ook weet waar het vandaan komt en jou beter begrijpt? succes!
ik was altijd al wel emotioneel maar nu nog veel erger! ik huil soms om de simelste dingen. Vooral films met kinderen waarin iets gebeurd met de kinderen kan me erg raken Soms zelfs als iets humoristisch is bedoeld moet ik janken Ik ben wel rechter voor zijn raap als eerst. als iets me niet zint zeg ik er eerder wat van. Hier ben ik wel blij mee want eerst liet ik teveel over me heen lopen. Het negatieve is dat ik sneller geiriteerd ben en dat merkt mijn man ook wel. Gelukkig heeft hij er begrip voor, maar voor hem moet het soms ook wel moeilijk zijn.