Gebeurd hier ook wel maar er zijn gelukkig maar weinig mensen die het erg vinden. Vaak zeg ik dan gewoon (zodat de persoon in kwestie het ook hoort) iets in de trant van "laat die meneer maar even z'n koffie opdrinken, volgens mij heeft hij even geen zin om te kletsen" Vaak vraagt ze dan waarom diegene geen zin heeft en zeg ik vervolgens dat ik dat niet weet... (Dan s meteen het gesprek terug bij mij ipv bij degene die het niet leuk vond) En zelfs al eens gehad dat de persoon in kwestie zei dat ze zich niet zo lekker voelde dus gewoon even geen zin had. 1x commentaar gehad van iemand dat ik moest leren m'n kind op te voeden en dat die jeugd van tegenwoordig alleen maar brutaal en asociaal was en dat hij d'r allang een beuk had verkocht. Later... (Altijd pas achteraf helaas) bedacht ik me dat hij veeeeeeeeel asocialer deed dan ik in feite Plus ik ga natuurlijk niet voor niets koffie drinken bij de Hema ipv ergens anders Als je koffie gaat drinken voor je rust... Ga je niet naar de Hema lijkt me...
Ja mijn zoon is ook een kletskous! van jongs af aan al. Hij praat direct als hij wakker is en zijn mond staat pas weer stil als hij weer op bed ligt Ik zeg wel eens: zijn mond is eerder open dan zijn ogen als hij wakker wordt haha. Momenteel wordt hij wakker en ligt sinterklaas liedjes te zingen, ach ik geniet er wel van nu haha vind het leuk om te horen 's ochtends beter dan dat hij huilent wakker wordt toch?
Nou, dat vond ik dus ook! Had het ook nog niet eerder meegemaakt, maar wie weet misschien had die man wel een vreselijke dag achter de rug ofzo.
De jongste van mij is ook zo. Die kletst echt tegen iedereen. Ik vind het tegen vreemde mensen niet prettig. Probeer haar daar ook een beetje vanaf te houden.
Haha heel herkenbaar, hier ook de hele dag mama, mamaaaaa! Ja julia wat is er? Mama lief, mama pusje? (kusje) Ze begint nu steeds met zinnen als bv: Ik heb buikpijn, echt waar hoor mama! Soms denk je waar haalt ze het vandaan. Maar wel leuk hoor zo'n kleine kletskous, maar soms......
Hier 2 van die 'lulijzers' om het maar even heel grof te zeggen .. ik moet bijvoorbeeld 's ochtends echt 3 keer het nieuws kijken, dan heb ik pas alles gehoord pfff.. Omdat ze aan de kant van mijn vriend allemaal van die praatjesmakers zijn zeg ik altijd maar dat ze hun achternaam eer aandoen