Hallo, Mijn dochter is nu bijna 5 maanden en maakt nog geen aanstalte om haar voeten in haar mond te stoppen ! Wanneer deden jullie kinderen dat?Ze heeft blijkbaar erg sterke rugspieren omdat ze vliegend op haar buik kan liggen met armen en benen de lucht in. Ik hoorde alleen dat als kinderen dit te vaak doen, ze alleen de rugspieren trainen waardoor de buikspieren slapper zouden worden?Iemand ervaring?En hoe zou ik haar buikspieren kunnen stimuleren? Groetjes
Ik heb geen idee, Femke traint haar buikspieren al een hele poos, en haar rugspieren zijn ook sterk. Ze tilt de hele tijd haar hoofd op, misschien iets in de box hangen waar ze net niet bij kan? Als ze het dan wil pakken moet ze haar hoofd iets optilllen. gr patje
Ons mannetje is sinds 2 weken pas begonnen. Hij probeert dus nu aldoor rechtop te gaan zitten...hihi Dan is hij echt bezig met zijn buikspieren workout! Maar Bink zit ook al een tijd in een spreidbroek dus dat scheelt natuurlijk ook een hoop. Straks wanneer dat ding eindelijk af mag kan hij alles gaan inhalen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor .. komt vanzelf wel. Ieder kindje is tenslotte anders en doet alles op zijn of haar manier.
Ons mannetje doet dat ook als hij op zijn buik ligt, volgens de arts van het CB, overstrekt hij zich dan. Dit komt idd doordat de rugspieren sterker zijn dan de buikspieren. Ik heb daar een aantal oefeningen voor meegekregen.