Onze oudste zoon van 1,5 heeft vanacht/vanochtend overgegeven. IK heb niet het idee dat hij ziek is want hij speelt wel gewoon. Hij loopt wel de heletijd met zijn speen in de mond en hij wilt niet eten. Drinken doet hij gelukkig wel en dan blijft er tot nu toe nog in. Hebben wel meer kinderen dit gehad dat ze een keer gespuugd hadden en daarna niet zoveel meer aan de hand was? Kan het zijn dat het eten verkeerd is gevallen? Hij heeft nog nooit gespuugd dus ik weet eigenlijk niet zo goed van hoe en wat haha. Wat ik wel weet is dat het stinkt
Volgens mij spugen die ukkies vrij snel en kunnen ze zich ook heel snel weer een stuk beter voelen. ons meisje heeft afgelopen weekend nog overgeven, 3 x na elkaar en de volgende ochtend was e rniets meer aan de hand. Ze at en dronk weer gewoon en was heel vrolijk. dus ja...volgens mij is dat niet zo gek.
Oke ons mannetje is ook wel vrolijk en speelt ook wel gewoon. VAnmiddag maar even weer een broodje proberen of moet ik het eerst met een beschuitje proberen.
Hier afgelopen weekend nog gehad en hadden beiden het idee dat het kwam door het eten de avond ervoor. We hadden nl bij een frietkraam friet gegeten en normaal als wij friet eten krijgt ze wel een paar frietjes maar niet zoveel als zondag. Hier was het ook 1 keer goed overgeven en daarna over. De dag erna ook weer best aardig gegeten, iets minder als normaal maar wel alles. Is toen ook gewoon naar het kdv gegaan en daar ook niets geks.
Mijn zoontje heeft vannacht zijn hele bedje ondergespuugd en vanmorgen ook al weer vier keer. Eten wil hij niks, wel drinken. Soms blijft het er in. Ik denk dat hij een buikgriepje heeft. Gister heeft hij bij mijn schoonouders gegeten, maar ik weet niet wat hij gehad heeft daar.
Mijn dochter heeft het wel een paar keer gehad, opeens spugen en daarna weer verder gaan alsof er niks aan de hand is
Ik denk ook dat het zijn eten is geweest hoor van gisteravond. Dat hij niet goed gekauwd heeft. Het waren hele stukken wat er uit kwam. Hij heeft net een broodje opgegeten en hij ligt nu op bed. In zijn ontlasting zaten ook stukjes (sorry voor het vieze praat) we hadden patatjes gegeten zoals wel eens vaker en ook wel daar weg waar we het gisteren gehaald hebben. NOu ja maar even kijken of het broodje er in blijft. Zijn drinken wel dus ik denk dat het wel goed gaat.