Is jullie partner 'blij' met dit forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Vraag ik me dus serieus al een tijdje af namelijk.
    Een paar weken geleden had ik een meeting met de septembermama's (met de baby's), en mijn man was hier niet blij mee.
    Volgens hem 'is het toch allemaal nep en onzin.'

Ook vindt ie soms dat ik teveel achter 'dat ding' zit, zoals ie de pc vaak noemt. Hij is dan ook absoluut geen computermens. Hooguit wat voetbalsites en gekke filmpjes bekijken, en dan houdt ie het alweer voor gezien.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Umh.. nee!:D Zit er te vaak en te lang achter.. Kan er ook moeilijk achter weg komen..

Gelukkig hebben we ook een laptop dus zit wel naast heb op de bank..

Ach ja.. Ieder zijn gebrek toch?!:D:p:D

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi mijn vriend vind het soms helemaal niks!
    Hij zeurt ook vaak dat ik er vaak achter zit, maar het heeft voor hem ook voordelen, want zo kan hij achter de ps3...

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja! hier nog zo'n vent! Zit je weer te forummen?
    Uhm.. ja! En leg jij je Iphone weg dan? Hij zit continnu met dat ding dus...

5. Seth

Seth Niet meer actief

Nee,
    hier ook soms gemopper....... maar soms lacht hij ook wel over topics die ik vertel....
    Hij begrijpt ook wel dat ik als thuismoeder.. ook mn ei kwijt moet... omdat ik doordeweeks niet zoveel mensen zie... dusstja...
    hoe meer ik hier "zeur" hoe minder ik het tegen hem doe...... :D

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mijn vriend vindt het allemaal best. En als 'ie dat niet vond had 'ie dikke vette pech. ;)

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    'Fijn' om te merken dat ik dus niet de enige ben. ;)
    Maar ik neem me alweer een uur voor om de boel af te sluiten, maar dan denk ik: Nog even dit lezen, en dan zie ik weer iets anders, en wil ik dat ook weer lezen. :D

En waarschijnlijk zal ik dit jaar ook niet meer online komen, dus moet ik echt gaan afkicken. ;)
    Morgen natuurlijk kerstavond, dan 1e en 2e kerstdag, en 28 december gaan we met ons gezinnetje op vakantie t/m 31 dec.
    Ik heb er wel echt veel zin in, alleen jammer dat daar geen pc is. :D

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Hij is zelf ook helemaal verslaafd aan x-box, I-phone en farmville dus we zitten vaak saampjes aan de tafel allebei achter de comp..:D
    Nu kunnen we nog even genieten van de rust dus we nemen het er lekker van.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik zit alleen op het forum als mijn man er niet is, of even in de reclame van een programma. Dus hij heeft er weinig last van.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mijn man vind dat ik teveel op de laptop zit (dus op het forum) maar dat boeit me niet :p ik probeer nu wel 's avonds beetje op tijd de laptop uit te doen maar dat is ook vooral omdat ik gewoon moe ben ;)

Als ik weer eens wat aan het vertellen ben over mijn forumdinnetjes moet hij vaak lachen erom, hij snapt niet dat je zo echt een band kunt opbouwen ofzo
    *mannen....*

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oh.. die van mij zit of achter de wii of zit voetbal te kijken dus hij moet niet zeuren!:p

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Die van mij vindt het wel grappig. Hij snapt alleen niet dat je zomaar van alles gaat vertellen aan iemand die je toch niet kent.
    Maar aan de andere kant is hij ook wel blij dat hij het niet hoeft aan te horen.....

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nee heeft hij totaal geen problemen mee.
    Ik zit hier al best een tijdje en een aantal van de september 2006 moeders heeft hij ook ontmoet.

Bij de vernieuwingen van het forum heeft hij aandachtig meegekeken. (hij maakt zelf websites). En af en toe laat ik hem een topic lezen.
    Maar het is vooral mijn ding en dat is goed zo.:)

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij hebben beide een eigen laptop en hij zit er meer achter dan ik, dus hier geen klachten.
    Sowieso heeft hij de pc überhaupt bij mij geintroduceert 13 jr geleden, dus zijn eigen schuld haha LOL
    Nee zonder gekheid, we hebben beide zo onze sites waar we regelmatig komen.
    En hij vindt het forum alleen maar handig. In het eerste jaar met onze kleine waren we nog wel eens onzeker over dingen en dan zei hij zelfs "wat zeggen ze er op het forum van?"
    Dus wat dat betreft....
    no problemo

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    die van mij vindt het wel leuk!en als die dat niet gevonden had had hij ook pech gehad:D

16. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ik zat voorheen op het flairforum met een groepje meiden die toen ook zwanger probeerden te raken.
    OP een gegeven moment zei vriendlief: "voor hetzelfde geld is het allemaal nep, zijn het vieze oude mannetjes met wie je zit te forummen" :$
    Maar dat was niet zo, we hebben elkaar ook live ontmoet zeg maar :D

En nu..ach, zo kan hij lekker zijn filmpjes kijken of zijn spelletjes doen en hij is 's avonds bijna altijd aan het werk dus heb ik aaaaale tijd om te forummen :D

Af en toe leest ie wel eens mee hihi

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mn man vind t prima, heb ook veel gehad (en nu nog) aan deze site. Hij was zelfs ook een klein tijdje actief hier!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Die van mij vind het niet erg, hij is wel argwanend naar of het allemaal wel echt is en ik niet met vieze mannetjes zit te kletsen die zich voor doen als zwangere vrouwen, hahahaha!

Ach in principe heeft hij geen last ervan, zit erop als hij er niet is. En hij snapt het wel, ik ben veel thuis en ken niet heel veel meiden die zwanger zijn en kinderen hebben en dus mijn ei lekker kwijt wil op het internet.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee hoor geen probleem.

We zitten vaak samen op de bank met laptop en pc, of laptop en tv of pc en playstation et cetera.

Wij bemoeien ons eigenlijk niet echt met de keus die we ieder maken voor de avond.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Die van mij word helemaal kriegel van mij haha..
    Ik sla alles op in me hoofd en ga het hem uitleggen, Ja logisch dat ie gek word whaha..

Maar vind t gewoon onwijs gezellig en in januarie gaan we wederom op meeting *NOD's Topic* t blijft gezellig.

Heb hier 1 contact gelegd, en die dame komt zondag naar hier en gaat 2 januari weer weg!! Heel gezellig :D :D

Deel Deze Pagina