ja precies mijn man werkt voor zichzelf en is ook vaak weg van 4 uur in de ochtend tot ergens tussen 19-22 uur savonds en dan is het wel prettig als ik kan doen wat ik wil, meestal als hij heel laat thuis is dan ga ik niet achter de pc dan wil ik even bijkletsen natuurlijk.. dus dan merkt ie mijn verslaving geeneens
hahaha, hier precie hetzelfde! mijn man werkt ook voor zichzelf, altijd onderweg dus hij merkt het ook niet
Tja, mijn vriend vind het op zich wel prima.... maar roept ook dat wij dames elkaar allemaal maar wat bang praten en dingen aanpraten.... haha, ik heb ik mijn eerste maanden nogal es wat zorgen gemaakt enzo over mijn zwangerschap en daar kregen jullie aardige dames dan de schuld van Maar ik vind het harstikke gezellig, en ook prettig dat je altijd met je vraagjes e.d. over je zwangerschap hier terecht kunt! Mijn vriendinnen zijn allemaal nog lang niet aan kids toe ( ben 23) en tja, die wil ik dus ook niet constant met mijn zwanger/babypraat vervelen, dat doe ik wel bij jullie
Mijn mannetje doet daar dus echt absoluut niet moeilijk over. Hij hoeft dat ook niet te doen want hij zit zelf ook veel op de comp. Daarbij heeft iedereen zijn hobby en ik laat me niet vertellen wat ik wel of niet mag doen door mijn man. lol
Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee hoor Hij heeft zelfs de foto van de meeting bekeken en nu heeft hij ook een gezicht bij de nicknames. En ik vertel ook altijd hoe het met de beebjes van ons gaat
Ik laat me niet vertellen wat ik wel en niet moet doen hoor. Alleen soms komt er een leuke film op tv ofzo, maar ga ik liever forummen. Dat vindt ie dan niet zo leuk, en daarom vroeg ik me dit af.
Mijn man maakt het niets uit. Hij vind het juist fijn dat ik hier steun vind bij meiden die hetzelfde meemaken.
Ik heb al een paar keer erg goede tips hier opgedaan dus mijn man is er wel blij mee ja! Ik zit niet veel op de laptop als hij thuis is overigens, en anders zou hij zich er ook niet aan storen denk ik...
Mijn mannetje vind het wel prima.. "dan blijft al dat gezeur lekker op het forum" (zijn woorden).. haha hij wordt een beetje gek van me geloof ik Of als ik ergens last van heb, dan zegt ie 'wat zeggen ze op het forum dan?' (dus óf hij wimpelt het probleem af, óf hij wil echt de mening weten van de meiden hier) Volgens mij is ie er wel blij mee
Mijn vriend vindt het maar dom dat ik hier op zit..haha zit ik savonds op dit forum..roept ie aan de trap kom je nou nog eens naar beneden?? ik zo jaa ik kom eraan...2uur later zit ik er nog achter..het is zo verslavend haha..dus ja hij vindt het niet leuk, en dan kom ik weer eens met iets..zegt ie..oh of heb je dat weer van dat forum ofzo..haha.. Mijn vriend luisterd veel mp3 nou en ik zit hier vaak achter..ieder zijn ding toch? en hij gaat wel mee naar een meeting in april
Hij vind het niet erg maar wil altijd verhalen met hem delen en daar werd hij op een gegeven moment moe van. Maar teveel achter de pc nee mag hij ook niks over zeggen zelf zit hij er ook veel achter en hebben gelukkig een pc en laptop
Die van mij vindt deze forum vreselijk! Ik kan uuuuuren zitten lezen en dan krijgt hij minder aandacht. Maar als er 'juicy' topics bij zijn (over sex) dan wilt hij wel meegenieten.
Als hij zometeen thuiskomt en ziet dat ik de boodschappen en het huis nog niet heb opgeruimd (terwijl ik dat had beloofd) zal hij niet meer zo blij met dit forum zijn..
Grappig dit, mijn vrouw, die nota bene zelf degene is die zwanger is, vindt het eigenlijk ook niks. Dat geklets met al die vrouwen....Tot ze ineens iets niet weet (bijvoorbeeld toen we van de week met de auto naar de verloskundige moesten, we hebben geen auto en geen rijbewijs, dus hoe doe je dat met buik en gordel?????) en dan zegt ze, vraag toch maar even op het forum
Hi hi, nee, ik ben zelf ook een vrouw, we zijn een vrouwenstel, dus dat verklaart waarschijnlijk ook een hoop
Mijn man is fel tegen dit forum! Dit door een aantal zaken: -Hardnekkige verslaving (is wel minder geworden hoor) -Over de zeik door mamavjanelle met haar te vroeggeboren kindje dat later is overleden.. -Over de zeik omdat het hele verhaal van mamavjanelle verzonnen bleek! -Over de zeik omdat er een mama van een tweeling is overleden aan HELLP (ik heb ook HELLP gehad) -Over de zeik omdat ook DIT verhaal verzonnen bleek (nu had ik het wel al iets sneller door omdat zij het zo vroeg had, en dat kan helemaal niet) -Alle ervaringen (vooral negatieve) hebben kennelijk te veel invloed op mij