Wij hebben een tuin van circa 40 m2. Geen schuur of overkapping, gewoon tegels met aan3 kanten een ruime border. Nu willen we voor onze zoon graag een schommel. Ikzelf zit te denken aan een nestschommel, want nu hij nog klein is (2) moet mama meeschommelen en later kan hij daar met broertje/zusje/vriendje in. Ik heb alleen geen idee hoe en waar ik moet zoeken, want wat ik vind zijn losse "nesten" en dan moet je de hele constructie er nog bij kopen/maken. Plus, hoe zet je de poten vast? In beton gieten of zo? En moeten er rubber tegels onder de schommel?
Wij hebben ook geen grote tuin en hebben kastanje houten palen in de borders laten plaatsen met eentje dwars erop (moet dan wel een beetje diep erin gegraven kunnen worden) Hier zitten haken in en we hebben verschillende schommels. Ook een nestschommel van de Lidl en dat is veruit de populairste.
Wij hebben een nestschommel aan een balk tussen ons huis en de schuur. Wel in het looppas dus hij kan niet altijd blijven hangen helaas. Geen rubberen tegels eronder. De schommel is wel populair hier ja.
Wij willen ook graag een schommel maar geen idee hoe te plaatsen. We hebben een kleine tuin (35m2) dus een toestel kunnen we niet kwijt
Wij hebben een "T schommel" in een ook vrij kleine tuin. Aan de bovenste balk hangt aan beide zijde een schommel. We hebben er geen rubberen tegels onder maar hij is wel ingegraven en in beton gestort
Wij gaan een wallyswing ophangen, misschien een idee voor de kleine tuin? https://www.klimrek.nl/webshop-klimreknl/wallyswing-muurschommels/
Deze hebben wij. Het leuke hier aan is is dat je er zelf ook lekker in kan liggen. Ipv beton kan je ook grondankers gebruiken.