Is jullie partner romantisch?

Discussie in 'De lounge' gestart door roever, 9 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Nee en ik heb het maar geaccepteerd.

2. roever

roever Niet meer actief

Had je het wel gewild dan?
    Zoja, dan is er vrede mee hebben toch ook niet goed..? :/

3. Mama2019

Mama2019 Lid

26 apr 2019
    33
    7
    8
    Vrouw
    Kapster
    Abcoude
    Hier wel een romantische man.
    Komt zeker om de twee weken thuis met een bos bloemen.
    Om de zoveel tijd kookt ie in de avond uitgebreid, overal kaarsjes aan.
    Dus nee, ik heb niks te klagen :)

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Nee.

Als ik nu het huis zou versieren met kaarsjes zou hij de lampen aanknallen en zeggen: zo nu kan ik tenminste weer wat zien hahaha

Brinsa, Spectre, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Hij kan wel eens romantisch doen, maar het zit niet echt in zijn karakter. Heb ook geen behoefte aan een partner die je steeds in de spotlights zet. Voel me daar al snel ongemakkelijk bij.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Nee hoor ik vind het goed zo. Want als hij het opeens wel zou doen doet hij het puur omdat ik het zou willen. Niet omdat hij het graag doet en zelf wil.

7. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Die van mij is erg romantisch

Bloemen,Kaarsjes,cadeaus, verrast mij elke maand.
    And i love it:oops::D:p

8. jade2011

jade2011 Actief lid

9 mrt 2013
    214
    319
    63
    Mijn man is lief en goed voor me, maar romantisch echt 0,0%. Soms vind ik dat wel jammer, maar ach je kan niet alles hebben he?

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.822
    113
    Hoezo niet dan? Een ander vragen voor jou te veranderen is toch ook niet goed.

10. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Wat is romantisch? Mijn man doet lieve dingen zoals koffie zetten, me uit laten slapen, eten meenemen na een zware dag, mijn favoriete films (die hij helemaal niet leuk vindt, alweeeer) kijken... maar bloemen meenemen doet ie niet. Kaarsjes aansteken ook niet. Lekkere hapjes meenemen dan weer wel. Geen romantische filmheld dus, maar absoluut een lieverd. Ik heb niks te klagen.

Babyvijf vindt dit leuk.
  11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Mijn partner is niet romantisch, maar ik ben dat ook niet. Probleem opgelost :)

12. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik denk dat iedereen romantiek anders ziet. De ene vind t kaarsjes in de slaapkamer zetten, uitgebreide massage en aardbeien met slagroom. De ander vind t krijgen van een bos bloemen romantisch. Hier is dat iig niet zo en dat hoeft voor mij ook niet.
    Ik vind romantiek: hoe hij zn hand op mn wang legt als ik slaap en dat hij diep in mn ogen staart als ik mn ogen open doe en een simpele kus krijg, maar wel echt eentje waarvan je voelt, wow deze man houdt van me.
    En dat is juist zo bijzonder als t niet dagelijks gebeurt.
    Of savonds ineens bij me in bad stappen terwijl hij niet van baderen hou en ik dan heerlijk lig te ontspannen in zijn armen zonder dat hij er iets voor terug hoef, ondanks dat hij dan een game op zn telefoon aan t spelen is. Haha

13. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Precies dit ja! Geweldige man. Hier ook zo eentje. Heel blij mee.

14. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hij zegt zelf van niet maar stiekem is hij het wel ;)

15. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Romantisch weet ik niet. ( nog niet zo lang samen) maar attent is hij wel. Hij zal altijd eerst aan mij denken en daarna pas aan zichzelf (dit probeer ik wel aan te passen hahah)

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hij zorgt heel goed voor me. Zet mijn speciale mok 'smorgens klaar voor een bakje koffie. Neemt lekkers mee uit de winkel. Ik vind regelmatig een lief briefje. Heeft op maandag vrij tijdelijk en doet dan alle was en strijk uit zichzelf.
    Weet dat ik heel erg op zie om alleen naar mijn vriendin in Denemarken te gaan, dus hij zoekt het zo uit dat we met zijn 4tjes kunnen enz.

Maar kaarsjes enzo doen we niet aan. Vind ik ook niets, ik wil graag licht. Verrassingen hoef ik ook niet zo nodig.

17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Mijn man is niet romantisch, ikzelf ook niet echt. Voor elkaar koffie/thee zetten is hier vanzelfsprekend. Soms verrast hij mij wel eens met iets dat ik heel graag wil hebben, of bijvoorbeeld een bos bloemen. Verder zijn wij beiden niet extreem knuffelig, we vallen niet tegen elkaar in slaap ofzo. Kaarsjes aansteken doe ik zelf wel. Niet vanuit romantisch oogpunt, maar echt puur omdat ik het gezellig vind tijdens een filmavondje.

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    Hahaha nee totaal niet romantisch.
    Maar ik geef er ook niet veel om.
    Zo heel af en toe komt hij eens met een bosje bloemen thuis (lees; zo'n 2x per jaar ofzo):roflmao: maar vind ik dan wel heel lief.
    En verder doet hij ook wel veel voor me hoor. 9 vd 10 keer kookt hij omdat ik er gewoon een hekel aan heb.. of hij maakt eens een lekkere latte macchiato voor ons (Ik heb geen idee hoe dat koffie bonen apparaat werkt van ons, koffie drink ik nooit maar een latte op z'n tijd vind ik wel lekker)

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    In elkaars armen in slaap vallen doen we nooit... Maar ik kan zo niet in slaap vallen ook:roflmao::roflmao::roflmao: ik draai altijd op m'n buik met m'n hoofd de andere kant op haha gezellig ey

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.131
    113
    Home
    Ik hoef niet te verwachten dat ik een keer thuis kom en er overal kaarsjes staan

Maar hij neemt 1x per jaar ofzo spontaan bloemen mee
    Neemt soms mijn favo milkshake voor me mee
    Haalt mijn lievelingschocola in de winkel zonder erom te vragen

Deel Deze Pagina