Ik koop elk jaar / 2 jaar een nieuw kleed. Neem ook nooit een hele dure. 50 a 75 euro. Als de hond loops is gaat hij altijd even weg, en meestal de zomer 2/3 maanden in de kast... We hebben nu een mooie donker paarse, en op de bank zelfde kleur kussentjes, en als aankleding ook paarse kaarsen
mn zoontje heeft tijdens het zindelijk worden op de mat geplast, had alles erop gesmeerd, wasmiddel, dreft alles maar de stank ging er niet uit. dus een nieuwe gekocht en die was ook gelijk weer vies. bah wil het liefst geen kleed maar dat staat zo kaal!
Hier dus precies hetzelfde! Ik vind het zo ongezellig zonder kleed. Daarom zo nu en dan een goedkope nieuwe!
Wij hebben er pas eentje gekocht, omdat we 's avonds echt met koude voetjes zaten. Nu niet meer . Kostte 109 euro bij de Gamma (we hadden nog wat cadeaubonnen, dus uiteindelijk 40 betaald). Hij is donkerbruin, dus je ziet er weinig op. Hij ligt net een week en wat denk je? Gisteren bezoek gehad, koffie en limonade er overheen. Gelukkig zie je het niet. Wij hebben geen huisdieren (geen die er overheen lopen, schildpad zit in z'n terrarium), maar i.v.m. eventuele kruimeltjes en gewoon stof vind ik het wel zo fijn om 'm dagelijks te zuigen. Als we bezoek hebben gehad ook nog even extra.