Wat stoppen jullie allemaal in je vluchtkoffertje? Ook een badjas? naar mijn idee ga ik dan straks met 6 koffers naar het ziekenhuis haha. En met hoeveel weken hadden jullie hem klaar staan?
ik heb de tas nu net klaar staan, ik heb niet mijn ochtendjas erin gedaan, wel een pyjama en ondergoed en sloffen, kleertjes voor de kleine, fototoestel, paspoort, trouwboekje, etc. maar een ochtendjas is zo groot, dat gaat mij ook tever, dan zou ik er nog eerder een joggingbroek en een lekkere trui bij in doen
vergeet er geen euro voor de rolstoel in te doen! Dat gold bij ons namelijk als borg ervoor. Bij mij stond hij met 36 weken klaar. En verder je ponskaartje en verzekeringsbewijs. Ik had ook mijn zwangerschapskaart erin zitten.
Ik had hem met 39w klaar staan! (beetje laat, maar goed, dat is typisch iets voor mij) Labello of iets in de trant is wel fijn, vaak hangt er in het ziekenhuis nogal een droge lucht! En ook van het puffen kan je behoorlijk droge lippen krijgen! Dan is het wel fijn dat je iets van Labello bij je hebt!
Ik had wel een badjas mee, en was heel blij dat ik die had (dit was omdat ik een spoedkeizersnee uit eindelijk kreeg) Ik had nog mee hemdje borstvoeding bh, grote onderbroeken een setje om aan te trekken naar huis, baby kleertjes oplader,fototoestel,telefoon toilettas....en druivesuiker heerlijk!
lekker warme sokken is ook wel prettig en hier stond hij met 30 weken klaar, ik vond dat wel een fijn idee.
ik wilde hem met 36,5 weken klaar maken kwam ik die ochtend ervoor in het ziekenhuis haha, badjas vind ik zeker een aanrader en sokken!
ik ga in de loop van deze week de spullen nog een x wassen die ik erin wil en dan zal ik m langzaamaan in gaan pakken dit gaat erin 2 setjes babykleding (kan niet kiezen) 2 onderbroeken voor mij sokken voor mij hempje voor mij ik zorg dat ik kleding aan heb wat ik terug naar huis ook weer aankan maar neem wel een extra broek mee. fotocamera liga redbull (voor vriendje) ponsplaatje voedings bh en me favo creme spoeling er zal wel vast nog veel meer in belanden
2 setjes babykleding is op zich toch niet verkeerd. Hier ook 2 setjes, 1 in 50 en 1 in 56 , wat te combineren was overigens.
Vergeet je maxi cosi niet Ik riep nog tussen de weeenstorm door dat die mee moest. Volgens mn vriend was dat niet nodig, want ik zou toch een paar dagen blijven 2uur later mochten we alweer naar huis...kon ie 'm alsnog gaan halen Verder had ik: 2 pakjes, 1 50 en 1 56 mn eigen voeding, in het ziekenhuis geven ze vaak nutrilon en ik geef friso, zo hoefde ik niet om te switchen als we thuis waren. Lekkere slobberkleren voor mezelf. badjas slippers fototoestel met extra batterijen! ponskaartje tandenborstel Dat was t wel denk ik
Bij ons moest er in de rolstoel een 2 euro muntstuk, wij hadden netjes 1 euro klaar liggen maar dat paste helaas niet.