Is jullie zomervakantie al goedgekeurd of gokken jullie dat?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door me1989, 14 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    3.168
    761
    113
    Gewoon nieuwsgierig..

    Wordt jullie zomervakantie op jullie werk op tijd goedgekeurd of gokken jullie dat het wel goed komt en boeken jullie gewoon een vakantie?

    Bij ons duurt het namelijk altijd eeuwen, veel langer dan de toegestane 2 weken, voordat het wordt goed of afgekeurd. Dit jaar wil ik nu eigenlijk echt wel gaan boeken (liever al gedaan zelfs), maar ik durf nog niet, omdat de kans reëel is dat het ook wordt afgekeurd i.v.m. personeelsgebrek.
     
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.758
    113
    Ik ben zzp'er dus ik keur mijn eigen vakanties altijd goed:roflmao:
    Bij mijn man is het eigenlijk ook nooit een probleem.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  3. Ienemine

    Ienemine Fanatiek lid

    20 feb 2018
    1.397
    783
    113
    Vrouw
    Zelf werk ik in de zorg en weten we in december al of hij goedgekeurd is of niet. Bij mijn man is het vaak meer gedoe die weet het nu sinds 2 weken dat het goedgekeurd is.
    Wij hebben ook weleens in oktober al geboekt annuleren kan vaak nog wel.
     
  4. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.071
    2.203
    113
    ik ben zelf werkgever en heb nog nooit een vakantie afgekeurd. Enkele van mijn medewerkers doen wel werk met hele strakke wettelijke deadlines en ik verwacht wel van ze dat ze zelf zo plannen dat ze die halen.