Hebben jullie dat ook? Als ik iets eet of drink wat ik lekker vind, gaat het snel tegen staan. Zo heb ik nu mangosap. Het eerste glas vond ik heerlijk, maar de tweede vond ik alweer minder. Zo ook met vla. Heerlijk, de eerste 3 ochtenden. Daarna niet meer. Avondeten hetzelfde. Het enige wat niet tegen gaat staan is verse sinaasappelsap.
Had ik rond de 10 weken ook hoor. Ik had soms erg trek in iets en als ik het dan pakte of klaarmaakte en het voor m'n neus stond, had ik ineens niet zo'n trek meer. Nu heb ik daar veel minder last van, al heb ik het idee dat ik kleinere porties eet dan voor mijn zwangerschap
Heb ik ook gehad, en inderdaad, alleen sinaasappelsap ging er lekker in! Variëren is de truc, ik ging iedere dag naar de supermarkt zodat ik niets kocht wat uiteindelijk weer in de prullenbak belandde.
Ik heb t erg met avond eten.. Warme hap ik krijg er maar niet genoeg van binnen. Ik eet veel liever brood of fruit...
Hier nog steeds. Ik maak nu gewoon kleinere porties, dat werkt heel goed! Avondeten is het ergste, dat staat me echt snel tegen, dus ik eet eigenlijk nog niet eens de helft van wat ik voor de zwangerschap at. Maar ik eet telkens kleine maaltijden, dus kom zo wel aan al m'n voedingsstoffen.
Herkenbaar... ik heb iedere maand een andere 'verslaving' gehad. De ene maand móest ik iedere dag minstens 2 hamkaas croissants, de andere maand kon ik die dingen niet meer zien of ruiken... Zo heb ik dat ook gehad met bijv. slaatjes, appelstroop, paprikachips... Ook hier is warm eten een drama... Nou ja, het einde is in zicht!!
Gelukkig ben ik niet de enige . Ik zit nu midden in de nacht wat te eten omdat ik vanavond bijna geen avondeten naar binnen kreeg. Ik probeer wel zo veel te variëren, maar het blijft lastig.
Hier alleen moeite met het avondeten... ik probeer wel wat. Maar staat me echt tegen. Groenten (komkommer/tomaat), fruit, brood en yoghurt gaan er gelukkig wel goed in.
herkenbaar. en vaak al tijdens dat ik sta te koken me het ineens al niet meer lekker lijkt terwijl ik er soms speciaal boodschappen voor ben gaan doen drinken is helemaal een drama, water en sapjes word ik al misselijk als ik eraan denk. dus leef op melk en 7-up/sinas zooo slecht. ben vanalles aan het proberen wat ik lust en iets gezonder is maar tot nu toe nog niet gevonden
Ik eet te weinig momenteel. Ik heb ergens heel veel zin in, eet het, en word er misselijk van. En dan kan de hele verpakking wel de container in want ik zet er geen bek meer op. Avondeten doe ik al weken niet. Moet er werkelijk niet aan denken. Als mn vriend en zoon eten zit ik erbij met een schaaltje yoghurt of een waterijsje. Hoop wel dat het straks wat beter word. Heb weinig energie hierdoor.
Drinken is hier ook een probleem. Mijn man heeft gisteren weer 2 netten sinasappels gekocht. Alleen heb ik op mijn werk geen pers. Ik heb nu biscuitjes gehaald. Dat gaat goed samen met thee.
Yup, hier ook herkenbaar, ook voornamelijk met avondeten. Laatst had ik, midden op de dag, zo'n zin in rijst met Chicken Tonight.. Heb met slappe beentjes staan koken en toen het klaar was en ik met m'n bordje in bed zat, hoefde ik het echt niet meer. 3 happen genomen en m'n bord aan de kant gezet.. Als ik er nu aan denk dat we vanavond ook weer wat moeten eten.. Blegh!
Vanmiddag dacht ik dat stamppot andijvie met spekjes lekker zou zijn vanavond. Nu echt geeeeen zin meer in! En dan moet ik het straks gaan maken