Is er een kans?...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robsss, 25 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robsss

Robsss Actief lid

24 jan 2017
    396
    501
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik heb even een hele stomme vraag.
    Deze maand fanatiek bezig geweest met ovulatie testen.. donderdag avond om 18:00 een knal test, en gisteravond ook een knaller! Nu is mijn man sinds gisteren tot en met morgenavond weg.
    Door mijn cyclus van deze maand (36!! Dagen) geen rekening er mee gehouden dat hij juist weg was tijdens mijn eisprong.
    Nou hebben we dinsdag woensdag en donderdag seks gehad, gisteren helaas niet meer. Op z’n vroegst kan dit pas weer morgenavond.
    Zal dit te laat zijn? Als dat te laat is, is er dan een kans deze maand?:$

2. Robsss

Robsss Actief lid

24 jan 2017
    396
    501
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gisteravond was de ovu trouwens donkerder als donderdagavond

3. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee hoor, je zit prima. Mijn ziekenhuis gaat uit van dat zaad 5 dagen leeft in de baarmoeder. Als test gisteren de echte knal was, dan springt hij uiterlijk morgen en dan zit je met woensdag en donderdag nog wel prima. Er zijn er zelfs die van 1 keer 5 of 6 dagen voor de eisprong zwanger worden. Dus je maakt zeker nog wel kans! Je kan morgenavond nog doen, als het ei al gesprongen is heeft het niet zoveel zin meer maar als ei dan nog niet gesprongen is dan wie weet. Kan in ieder geval geen kwaad. Soms komt het helaas gewoon slecht uit die eisprong.. hopelijk raak en anders volgende ronde weer de kans om het beter te benutten!

Robsss vindt dit leuk.
  4. Robsss

Robsss Actief lid

24 jan 2017
    396
    501
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    heel fijn om dit te lezen!! Dankjewel voor je antwoord

Orchid24 vindt dit leuk.