Nee ik stink niet en ben verder ook schoon ook daar Je lichaam weet dat zelf prima op te lossen in de meeste gevallen, en anders ff testen op een schimmeltje bij de huisarts hihi. Tis ook niet aanvallen of whatever bedoeld, ik kan me er zelf alleen niet veel bij voorstellen. Ik heb er zelf bovendien geen goed gevoel bij om die natuurlijke evenwicht te verstoren, we hebben een prachtig werkend lichaam gekregen daarvoor.
dan moet je je verder ook niet met zeep wassen of je haren wassen..? Toch? of zie ik dat verkeerd en ik bedoel gewone afscheiding, ik voel me dan echt niet fris. heeft niks met schimmeltjes te maken hoor.
Het gaat mij niet om de stank want daar heb ik geen last van.. mijn vriend vind zelf het lekkerder ruiken wanneer ik het niet gebruik
Alleen water is ook niet voldoende vaak idd, daarvoor heeft je lichaam van die bepaalde functies snap je Daar is allemaal bij nagedacht hoor
Dat je je verder niet met zeep wast of je haar staat hier in mijn ogen een beetje los van, de rest van je lichaam of je hoofd/haar is toch geen open geslachtsorgaan?
De meningen zijn dus behoorlijk verschillend. Ik ga er vanuit dat het geen kwaad kan ( uitwendig gebruik ) dan inwendig dat doe ik niet dus dat zit gewoon goed hahaha
Als het echt kwaad kon...zou het dan verkocht worden? Ik denk van niet...dus lijkt het me veilig te gebruiken....als je dat wenst natuurlijk
hahaha wat kan jij lekker typen zeg ik denk dat over je hoofd ook nagedacht is. enneh... een deootje voor mij is ook geen overbodige luxe (let op: onder de oksels)
Ik heb een beetje zitten lezen ook op google enzo maar inderdaad inwendig is niet goed voor je vagina. Het slijm in je vagina reinigt de binnen kant en de buiten kant kan je zelf een beetje helpen
Jah ieder lichaam is natuurlijk anders maar ik had dus een blaasontsteking gekregen na veelvuldig gebruik van lactacyd. Het schijnt dat je zuurgraad er aan gewend raakt en als je het even niet gebruikt krijg je blaasontsteking. Mijn ha raade het me iig zwaar af. Succes!
Sorry maar dat vind ik nu een geweldig naïeve gedachte, je moest eens weten! De helft van wat je eet is superslecht voor je , maar het gaat om zoveel mogelijk producten verkopen, maar goed dat is weer een heel andere discussie. @natasja, ja hoe moest ik het anders beschrijven ik denk ik hou het netjes hahaha
Dan ga ik vanaf vandaag maar een stuk minderen. ff kijken hoe dat gaat en misschien helpt voor een wondertje. Ik heb gauw last van een blaasontsteking dus misschien dat het daar dan aan ligt..
Ik had trouwens ook die uitwendige wasemulsie, maar ook door die kunnen er nog zeep restjes in je doos komen.