Mannen moeten hier maar niet teveel lezen denk ik soms, die zouden spontaan afgeknapt zijn op vrouwen hahahaha
Ik gebruik al jaren uitwendige lactacyd en ik ben gewoon zwanger geworden, dus het lijkt mij geen effect te hebben op het wel of niet zwanger worden. Ik had vorig jaar een schimmelinfectie (nu trouwens ook weer) en de huisarts zei toen dat ik die lactacyd door moest blijven gebruiken. Die gaat namelijk ook bacterieen tegen.
ik zit hier echt te lachen van de berichtjes hier hahaha Ik gebruikte lactacyd,nu gebruik ik zwitsal(zeepvrij). voor mijn gevoel tastte de lactacyd mijn zuurgraad aan,er zijn hier weleens meer topics over geweest,en tja je doet nu eenmaal alles om een bevruchting te vergroten he
Ik gebruik het ook dagelijks 1 keer onder de douche en ik vind het ook veel fijner voorals je ongesteld bent, na de sex en na het sporten is een frisser gevoel. En ik ben ook gewoon zwanger geweest.
het blijkt niet zo heel goed te zijn zei mijn arts, kheb er een keer schimmelinfectie door gehad. Beste gewoon met water wassen
Wat raar. De ene arts zegt dus dat het schimmel tegen gaat en de andere zegt dat het schimmel veroorzaakt.
Tja ik weet het ook niet, khad het nooit gehad tot ik lactacyd ging gebruiken, maar de een kan er mischien beter tegen dan de ander.
Ik heb het een keer gekocht en gebruik, met als gevolg jeuk van hier tot aan Tokio, dus ik heb het weggegooid. Gewoon lauw water en das voldoende.
ik denk ook dat het per persoon anders is. Ik gebruik het 2 keer in de week ofzo. Voor mijn zwangerschap kon ik er ook niet goed tegen. Alleen nu ik zwanger ben heb ik al 6 keer een schimmelinfectie gehad en gebruikte op aanraden van die bioclean-producten. Dat heeft de eerste twee keer wel geholpen alleen daarna niet meer. Ben maar weer overgestapt op lactacyd en nu is het alweer een tijdje rustig daar beneden..
Ik gebruik het al jaren. Had daarvoor vaak last van een schimmelinfectie en mijn ha vertelde mij dat ik maar beter lactacyd kon gaan gebruiken. Sindsdien is het helemaal rustig daar beneden Ik ben ook gewoon zwanger geraakt dus het is echt niet zo dat als je dat gebruikt de kans op een zwangerschap een stuk kleiner is ofzo. De goeie zwemmers bereiken toch snel je ei en meestal is het zo dat je niet binnen 1 minuut na de daad je doos staat te spoelen Liefs Mariska
ik gebruikte voor ik zwanger was ook dagelijks lactacyd en was meteen zwanger toen ik stopte met de pil, dus voor mij heeft het niks uitgemaakt. Je hebt overigens ook lactacyd voor "speciale momenten" bv bij een schimmelinfectie en ook zwangerschap staat in het lijstje. Ik gebruik dit dus ook als ik naar de vk ofzo moet. Voor m'n eigen idee toch wat frisser. de ha heeft mijn moeder ook aangeraden het te gebruiken toen ze een schimmelinfectie had. Het heeft haar ook geholpen. Tja ieder lijf reageert anders denk ik....
Ik denk inderdaad dat het dan bij iedere vrouw verschild, de 1 kan er tegen en de ander niet. Maar vind het wel raar dat de ene HA zegt dat het goed is en de andere niet.
De poesmoes van lactacyd is echt heel fijn, en die poesdoekjes is weer ideaal voor in je handtas. Zovaak al meegemaakt dat er bv op de wc in de kroeg geen wc papier ligt.
Ik heb dat spul een tijdje gebruikt om er daarna heel snel mee te stoppen had continu last van verstoorde zuurgraad en gebruikte het uitwendig