Is Lactacyd slecht voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Starry, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Whahaha ik kom niet meer bij...

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en dan gebruikte ik dit alleen voor een afpraak bij de gyn, dus niet dagelijks. ;) (de doekjes dan)

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahahahaha deze discussie is echt leuheuk :) sorry :oops:

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    er komt vanalles voorbij!
    open dozen, schrale dozen, zepige dozen hahahaha

5. dan baal je als je na gebruik constateerd dat je alle 3 de symptonen hebt... :D

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Mannen moeten hier maar niet teveel lezen denk ik soms, die zouden spontaan afgeknapt zijn op vrouwen hahahaha

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :confused: :pale:

whahahahahahah

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik gebruik al jaren uitwendige lactacyd en ik ben gewoon zwanger geworden, dus het lijkt mij geen effect te hebben op het wel of niet zwanger worden.

Ik had vorig jaar een schimmelinfectie (nu trouwens ook weer) en de huisarts zei toen dat ik die lactacyd door moest blijven gebruiken. Die gaat namelijk ook bacterieen tegen.

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik zit hier echt te lachen van de berichtjes hier hahaha
    Ik gebruikte lactacyd,nu gebruik ik zwitsal(zeepvrij).
    voor mijn gevoel tastte de lactacyd mijn zuurgraad aan,er zijn hier weleens meer topics over geweest,en tja je doet nu eenmaal alles om een bevruchting te vergroten he ;)

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik gebruik het ook dagelijks 1 keer onder de douche en ik vind het ook veel fijner voorals je ongesteld bent, na de sex en na het sporten is een frisser gevoel.

En ik ben ook gewoon zwanger geweest.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    het blijkt niet zo heel goed te zijn zei mijn arts, kheb er een keer schimmelinfectie door gehad.

Beste gewoon met water wassen

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat raar. De ene arts zegt dus dat het schimmel tegen gaat en de andere zegt dat het schimmel veroorzaakt.

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Tja ik weet het ook niet, khad het nooit gehad tot ik lactacyd ging gebruiken, maar de een kan er mischien beter tegen dan de ander.

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb het een keer gekocht en gebruik, met als gevolg jeuk van hier tot aan Tokio, dus ik heb het weggegooid.
    Gewoon lauw water en das voldoende.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik denk ook dat het per persoon anders is.
    Ik gebruik het 2 keer in de week ofzo. Voor mijn zwangerschap kon ik er ook niet goed tegen. Alleen nu ik zwanger ben heb ik al 6 keer een schimmelinfectie gehad en gebruikte op aanraden van die bioclean-producten. Dat heeft de eerste twee keer wel geholpen alleen daarna niet meer. Ben maar weer overgestapt op lactacyd en nu is het alweer een tijdje rustig daar beneden.. :)

16. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik gebruik het al jaren. Had daarvoor vaak last van een schimmelinfectie en mijn ha vertelde mij dat ik maar beter lactacyd kon gaan gebruiken. Sindsdien is het helemaal rustig daar beneden :D Ik ben ook gewoon zwanger geraakt dus het is echt niet zo dat als je dat gebruikt de kans op een zwangerschap een stuk kleiner is ofzo. De goeie zwemmers bereiken toch snel je ei en meestal is het zo dat je niet binnen 1 minuut na de daad je doos staat te spoelen :)

Liefs Mariska

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik gebruikte voor ik zwanger was ook dagelijks lactacyd en was meteen zwanger toen ik stopte met de pil, dus voor mij heeft het niks uitgemaakt. Je hebt overigens ook lactacyd voor "speciale momenten" bv bij een schimmelinfectie en ook zwangerschap staat in het lijstje. Ik gebruik dit dus ook als ik naar de vk ofzo moet. Voor m'n eigen idee toch wat frisser.

de ha heeft mijn moeder ook aangeraden het te gebruiken toen ze een schimmelinfectie had. Het heeft haar ook geholpen. Tja ieder lijf reageert anders denk ik....

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik denk inderdaad dat het dan bij iedere vrouw verschild, de 1 kan er tegen en de ander niet.
    Maar vind het wel raar dat de ene HA zegt dat het goed is en de andere niet. :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes:

19. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    De poesmoes van lactacyd is echt heel fijn, en die poesdoekjes is weer ideaal voor in je handtas. Zovaak al meegemaakt dat er bv op de wc in de kroeg geen wc papier ligt.

20. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik heb dat spul een tijdje gebruikt om er daarna heel snel mee te stoppen had continu last van verstoorde zuurgraad en gebruikte het uitwendig

Deel Deze Pagina