Is/lijkt ze dan echt zo klein?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    mijn dochter was vandaag in het ziekenhuis bij 17 maand 77 cm en maar 8220 gram

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn meisje is 19 maanden, 78 cm en 10.5 kg.. ook klein en niet stevig.. vind het prima zo.. haar broers waren op die leeftijd ook niet groter en zwaarder, en dat is heeeeeeeeelemaal goedgekomen.
    zolang lengte en gewicht qua groei in verhouding liggen is het toch prima?
    ze word niet jonger geschat.. maar ze heeft dan ook lang haar tot op haar rug..

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Gentle!

Heel herkenbaar hoor. Mijn dochter is nu 18 maanden en die is nog steeds geen 10 kilo en rond de 80cm. Ik moet over 2 weken naar het CB, dan weet ik het precies. Maar ken het "gezeik" rond een klein kind maar al te goed. Lekker niks van aantrekken! Ze is zo te zien niet mager, maar gewoon klein van stuk. Dat heeft mijn dochter ook! Normaal krijg je gezeik als je kind te dik is, maar als ze klein zijn, is het ook weer niet goed ;) Ze ontwikkelt toch goed? Daar gaat het om! ;)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Megan is nu 15mnd en is net 76cm en weegt ongeveer 9,5kilo.......

Ik denk dat dit heel normaal is en dat al die ander kinderen gewoon zo groot zijn :D:D

5. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn meissie zit zo'n beetje op de +1 lijn. Ze is 10 maanden oud en ongeveer zo lang en zo zwaar als de dochter van TS.
    Maar als ik dan de foto van jouw meisje zie, zie je wel een ouder kindje, gewoon qua houding en 'stevigheid'.

Het is al zo vaak gezegd hierboven: wat maakt het nou uit? Klein maar fijn, toch? Ik vind het wel leuk, van die kleine 'poppetjes'. Begrijp me niet verkeerd: ik vind mijn dochter ook een heerlijk poppetje, maar maat 74 krijg ik niet meer aan bij haar....

Deel Deze Pagina