Dat is ook wat door ons hoofd spookt, hoe lang zou het nog kunnen. We willen natuurlijk een oplossing vinden zodat we allemaal een plezierige tijd hebben. Ze gaan bij hun logeren puur voor het plezier (opa en oma hebben er erg veel plezier in, alleen dus de kids wat minder), moeten we weg dan neemt mijn schoonmoeder altijd de kinderen omdat het daar wel heel goed gaat, die heeft ook veel meer feeling hiervoor en herkent veel van Papa in haar kleinzoon, waardoor ze sommige dingen (die uit de hand dreigen te lopen) gewoon voor is. Het is gewoon heel moeilijk want we willen het heel graag voor de kinderen en opa en oma , maar het werkt op dit moment gewoon niet. En ja hoe gaan we dat dan invullen. De hoop dat mijn ouders zullen veranderen hebben we al laten varen, vroeger deden ze hetzelfde bij mij en mijn zus (mochten geen mening hebben en hun waarheid is de waarheid of je nu een wetenschappelijk onderzoek onder hun neus duwt of niet, hun zeggen dat het zo is dus is het zo. M.a.w je ziet niets aan onze zoon dus is er ook niets) Sinterklaas komt er ook weer aan (realiseer ik me net) en dat betekend dat ze met opa in de optocht mee mogen rijden. Dat gaat elk jaar wel goed dus daar gaan we ons maar op verheugen (even iets positiefs )
Ik denk echt dat als je zoiets weer gaat doen, dat je het enorm moet verkorten. Misschien ook eens niet meer subtiel over spreken maar duidelijk zeggen wat je verwacht. Maximaal 1 uitje en na zoveel uur halen we ze weer op.