Ik ben ook een fan maar kan me altijd weer verwonderen over het feit dat alle zussen altijd redelijk wijn en champagne bleven nuttigen tijdens de zwangerschap (en dan ook nog op tv) Gelukkig ogen de kindjes allemaal gezond
potverdikkie! Weten jullie het weer eerder als mij! Leuk zeg! Naam is niet mijn stijl maar wel leuk zeg!
Lyndsey Pfaff is bevallen van een meisje. Dochter Fay is het tweede kind van Lyndsey, dochter van de voormalige Belgische doelman Jean-Marie Pfaff. De familie Pfaff is het middelpunt in een tv-serie, die ook in Nederland populair is. "Eerst een jongen, nu een meisje. Het is een koningswens hè", zei Lyndsey dinsdag in krant Het Laatste Nieuws. Moeder en dochter maken het zeer goed. De Pfaff-telg had haar bevalling maandag laten opwekken. Ze zou anders te ver over tijd zijn. Ze wilde ook voorkomen dat het kindje ter wereld zou komen op 11 september, de dag van de al-Qaeda aanslagen in de VS. Lindsey is getrouwd met Dave , Fay is het tweede kind van stel. Verleden jaar juli beviel Lindsey van een zoon Bruce. Lindsey liet iedereen vlak na haar trouwen weten 4 kinderen te willen. Het is dus even afwachten wanneer we weer kunnen melden dat ze zwanger is van nummer 3.
Hee wat leuk! Mooie naam, Fay! Ben benieuwd naar de beelden rondom de bevalling, maar dat zal nog wel lang duren voordat we het te zien krijgen. Gefeliciteerd!
ik had het gister gezien om teletex ik vind fay een hele mooie naam. ik vind ook dat ze veel drinken terwijl ze zwanger zijn.
Dan zullen er wel weer veel "Fay's" geboren worden.. Was met Keano ook.. Lekker orgineel vond ik dat, afkijken van een tv programma.
Dat kan. Vond het destijds alleen zo frappant dat er na de geboorte van Keano een hele golf van Keano's na kwam. Ben benieuwd of het nu met Fay weer gebeurt.
he wat leuk ik zat het de afgelopen dagen al in de gaten te houden. ik vind het ook een leuke naam. past ook wel bij Bruce. en ook in vind de naam Keano het leukst, mocht ik ooit voor een derde kindje gaan en het word een jochie, dan gaat ie zeker Keano heten (als mijn man het er mee eens zou zijn)
zeg wanneer zijn de afleveringen te zien op tv. momenteel zijn ze helemaal opnieuw begonnen . Lyndsey heeft een dochtertje gekregen. Fay, leuke naam.
Ik heb de naam Mila ook uit een tv serie en ik vindt het best wel makkelijk als je via de tv een mooie naam voorbij ziet komen. Een vriendin heeft haar dochter Yelena genoemd, die heeft ze uit een docu. Nou de naam FAY vindt ik wel niet zo mooi maar ja ieder zijn smaak
In het woordenboek staat; pret, plezier (overigens was er een paar maanden een hevige discussie dat je niet mocht zeggen dat je een naam lelijk vindt.....nou ik vind het ook geen mooie naam hoor...maar ben wel blij voor lindsey en dave dat ze een gezonde dochter hebben gekregen)