Ik heb al een week last van misselijkheid, mn eetpatroon wisselt met de dag (waar ik trek in heb) en mijn borsten zijn voller geworden. Gisteren was mijn nod. Sinds eergisteren heb ik rose afscheiding. De ene keer duidelijk zichtbaar, de andere keer niets. Vandaag zit hier wat bruin bloed doorheen. Dat heb ik al jaren niet meer gehad. Maar ik heb altijd steevast voor mijn ongi, een halve dag afscheiding en dan breekt t goed door. Maar zelfs met tampon in blijft t bij rose of bruine afscheiding. Ik heb vanochtend getest maar die was negatief. Ben ik nu ongesteld? Hoe moet ik dit zien? ik word sinds mijn 11e ongesteld en het is nooit zoals nu, met een aantal dagen afscheiding. Overigens heb ik vier keer een vmk gehad en dat is hier ook niet mee te vergelijken. Overigens moet ik elk half uur wel naar de wc. Kan dit een blaasontsteking zijn? Maar ik voel geen pijn ofzo
Weet je zeker dat gisteren je NOD was? Heb je je eisprong bijgehouden? Je gaat pas echt uit van een menstruatie, wanneer je helderrood bloed hebt. Ik hoop dat je te vroeg hebt getest.
Okee.. dat is raar dat je ineens zo licht ongesteld bent dan. Bij mezelf is het normaal. Vloei erg weinig..
Hey Meisje! Erg vervelend seg! Denk niet dat je dit als de start van je menstruatie moet rekenen... Sinds ik Clomid neem, heb ik dit soms ook en ik mag van de gyn pas terug dag 1 rekenen wanneer het echt doorbreekt. Het kan komen door een wat lager progesterongehalte... Vind het trouwens heel erg van je 4 vmk. Heb je laten onderzoeken hoe dit komt? Lieve groetjes, Elke