Ik begin me steeds meer af te vragen of ik aankomende maandag wel ga halen... Dan krijg ik de keizersnee... Maar ik heb veel slijmverlies en het is rozig/bruin van kleur... In het ziekenhuis had ik wel wat weeën en wat ontsluiting... Ik ben heeeeeel benieuwd of ik de maandag wel ga redden....
Wat spannend meid. Zou het een bezwaar zijn als je voor die tijd via de natuurlijke weg zou bevallen? Sterkte alvast met alles
Ja Michelle dat is wel een bezwaar, maar dat gaat in mijn geval ook niet gebeuren hoor... Als het nu zou beginnen krijg ik een spoedkeizersnee... Alleen dan kan mijn behandelend gynaecoloog niet zelf doen en dat zou ik wel jammer vinden...
waarom is dat wishgirl? spannend hoor dat je je kleine man bijna vast kunt houden... alvast heel veel succes! gr jose
Nou dan ga ik heel hard voor jullie duimen. Ik kan goed begrijpen dat je je eigen gyn er bij wil hebben. Ik hou je topic goed in de gaten.
JoseetjeOmdat bij mij een gewone bevalling zo goed als niet haalbaar is... Een keizersnee is het meest voor de handliggend... Michelle - Dank je wel! En met de eigen gyn... ja tis ook maar de vraag welke gyn ik dan ga krijgen als het eerder wordt dan maandag... Door de week hebben ze allemaal hun vaste ok-dag, maar 's avonds en in het weekend hebben ze verschillende diensten.... Shenoby - Dank je wel meid! Ik heb het nu ook onder in mijn rug... hmmmm
Heb vanavond al een vk gebeld... maar ja die zei ook... Tis een dubbeltje op zijn kant... Het kan heeeel goed dat het aan het beginnen is... maar het kan ook heeeel goed zijn dat er een adertje geknapt is omdat het wat aan het rommelen is... En ze zei... Ik kan je wel laten komen en even in je onderbroek kijken... maar dat is misschien dan ook helemaal voor niets... Dus nog even aankijken...
Ojeetje zeg, dat klinkt als de slijmprop! Maar kan ook best nog wel even duren. Hoewel: 't is over 5 dagen pas maandag! Nouja, mocht je een spoedkeizersnede krijgen: daar is ook heel goed mee te leven hoor, heb ik zelf ook gehad vorig jaar. Geniet van het moment: of het nu morgen, in het weekend, of toch pas maandag is!
Dat zei de vk dus ook.... Het kan het begin van de slijmprop zijn... maar het kan ook een gesprongen adertje in de bm zijn omdat het allemaal begint te werken... Dubbeltje op zijn kant volgens haar...
Goh, wat spannend! Ik hoop voor je dat je maandag haalt...Ik moet bij m'n volgende ook (weer) een KS, zou het ook wel fijn vinden als m'n eigen gyn het kan doen. Ik verloor ook een klein beetje bloed en slijm een dag voor m'n bevalling. Heel veel succes meid!