Wishgirl, hoe het ook gaat lopen, ik wens je het allerbeste! Hou ons op de hoogte, want dit is wel hartstikke spannend...! Hoe dan ook heb je binnen nu en een dag of vijf je babietje in je armen...zucht! Liefs Monique
inderdaad een dubbeltje (10 cent) op zijn kant. Ondanks het verliezen van je evt slijmprop kan de kleine makkelijk nog 3 weken blijven zitten hoor. Ik hoop voor je dat de kleine gewoon netjes wacht tot maandag.
he wat spannend dit! Hoe is het gegaan vanacht? al meer gerommel of is het gestopt..? of ben je nu aan het 'bevallen'.
Oeh wishgirl, spannend! Ik ben ook maandag morgen aan de beurt, krijg ook geplande keizersnee! Heb al een paar nachten pijn aan buik schaambeen.. Maar denk dat ik maandag gewoon ga halen hoor. Morgen laatste controle. Nou, alvast heel veel succes meisje!
Heeee meiden... Dank jullie wel allemaal.. Nou de nacht ben ik goed doorgekomen... Heb goed kunnen doorslapen... Werd pas om 06.00 uur wakker... En voor mij is dat laat! Vanmorgen op controle geweest en alles was goed voor zover het goed kan gaan als het aan het rommelen is.... Het was een gezellige laatste controle.... Ik heb nog wel wat bruinverlies... maar niet zoveel meer... Vanmiddag werd ik gebeld of ik maandagmorgen ook al om 08.00 uur aanwezig kon zijn zodat ik al rond 10.00 uur de ok op kon! Ja hoor dat kan ik wel Maar krijg steeds meer de bibbers! Ik heb ook heel erg last van mijn schaambeen, liezen, staartbotje.... en blaas... En dan denk ik echt te moeten plassen... ga dan maar heen.. Flink pijnlijk op toilet en dan heb ik 3 druppels... grrrrr...
Nee geen blaasontsteking... Is al meerdere keren onderzocht... Waarschijnlijk het kleine manneke die erop drukt....
Fijn is dat he? Ik ben wel blij voor je dat het niet doorgezet heeft. Nu nog een paar daagjes vol houden en dan is het maandag.
Spannend hoor, maar zo te horen is het in ieder geval sinds gisteren weer rustiger. Laat je ons weten of je het weekend door komt? Ik ben nu wel heel nieuwsgierig!