Titel spreekt voor zich. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die deze kamer hebben?? Ik ben er helemaal verliefd op geworden mooi en strak precies naar mijn smaak. Alleen mijn man is van mening dat de systemen wat ze hebben gebruikt bij de kast deuren na een bepaalde tijd niet meer soepel zal werken.. Ervaring hiermee ???
Ach..die mannen! Geen ervaring mee helaas, dus kan je niet echt helpen. Wel hoor ik eigenlijk altijd goede dingen over de kamers van babypark. ,mss voor de zekerheid ook even ergens anders kijken en dan vergelijken?
Wij wilden hem ook, helaas was de kamer te robuust voor de ruimte die we hebben. Ook ik had mijn vraagtekens bij het open- en sluitsysteem. Bang dat het op een gegeven moment scheef gaat zitten of stuk gaat. Misschien valt het mee of is het simpel te stellen/repareren maar ik kan me voorstellen dat je daar wat meer over wilt weten. Helaas vanuit mijn kant geen review.
Is dat de hoogglans kamer? Zo ja, dan heb ik ervaring Dit kamertje hebben wij inmiddels al 2,5 jaar in gebruik! En ziet er nog steeds prachtig uit. We hebben hem zelfs al een keer verhuisd. Door het verhuizen wel 1 kleine beschadiging, maar dat was eigen schuld. De systemen lopen nog prima hoor! Lades en kasten sluiten nog precies zoals het hoort. Enige kleine nadeel vind ik dat je de lades echt in het midden open moet duwen (zo'n systeem is het) en ook in het midden dicht moet maken. Anders sluiten ze schuin! Dat heb ik soms nog, maar ach, voor mij echt geen ramp! Verder is het hoogglans ook erg makkelijk om schoon te maken
Wij hebben de alaska hoogglans en vrienden van ons alaska mat. Hij is nu bijna 2 jaar in gebruik en nog steeds prachtig. We willen hem ook gebruiken bij een eventueel 2e kindje.
Ohh zo fijn om positieve reacties te lezen 😄😄 ja de hoogglans wil ik nu kan ik mijn man overtuigen 😊
Ja wij hebben dit kamertje ook! nu bijna 2 jaar. Van de week verhuisd en ze zien er nog super goed uit! En de systemen werken nog heel soepel!
Wij hebben ook hoogglans. Hij staat nu 1 week en super trots en blij met onze keuze De service van babypark is super. Bovenblad van commode en kast zijn beschadigd. Worden nu besteld en door hun opnieuw gemonteerd. Wij zijn super tevreden!
Is een mooi kamertje, wij zijn ook druk op zoek! Vind het alleen erg moeilijk om een keuze te maken en vind nieuwe babykamers ook wel erg prijzig...
Super !!! Als alles goed gaat dan ga ik het ook eind september bestellen 😄 kan niet wachten. Ik weet al bijna zeker dat ik geen andere wil
Zie nu pas wat deze kamer compleet kost, mijn ogen rolden bijna uit mijn hoofd van de schrik! Dat gaat em sowieso voor ons niet worden, hebben wel minstens net zulke mooie kamertjes gezien voor honderden euro's minder.
Ook wij hebben dit kamertje nu 3 jaar in gebruik. Alles werkt nog op en top en deze meubels zijn al een aantal keer naar een andere kamer verhuist.
Wij hebben hem ook al weer 2 jaar ingebruik. Het kamertje is ook al keer verhuisd. Ben er nog steeds tevreden over. Goede stevige meubels
Ja, wij hebben het kamertje ook al 2,5 jaar in gebruik. Hang en sluitwerk is nog steeds helemaal goed, maar ik vind dat het wel snel beschadigt. De commode waar je met je jeans tegenaan staat krast (door gulp/riem?) en bedje is beschadigd door gebruik. En dat terwijl wij altijd ontzettend zorgvuldig omgaan met onze spullen. Voor zo'n dure, robuuste babykamer mag de hoogglans lak wel van wat hogere kwaliteit zijn. Ik denk dat ik het kamertje wel opnieuw zou kiezen, want het is gewoon ontzettend mooi! Wij hebben ook de bijpassende box, die heeft overigens geen beschadigingen.