heb net een groei echo gehad en dit zijn de maten iemand enig idee welke wat is? en is het niet heel groot? hij word nu op 1947 gram geschat met 30.5 BPD 86,5mm HC 309,5 mm AC 267,4mm FL 62,7 mm HC is volgens mij hoofd is 309,5 mm dan niet al erg groot voor dit termijn?
had even mijn lijstje erbij gepakt Hc is volgens mij hoofdje ja die staat bij mij op 36 weken op 31.6 cm FAC 30.4 cm is volgens mij omtrek buikje DBP 9.2 cm afstand oor tot oor FL 6.7 bovenbeenlengte Dat was het geloof ik Moet er wel bij zeggen dat ze al gezegt hebben dat we een klein meisje krijgen Ze werd vorige week op 2500 gram geschat
dankjwel snap echt die afkortingen niet vind het niet eens echt veel verschillen met wat ik had ( die 30,9 cm van hoofd bijv) is hij dan veel te groot? en maakt dat iets uit?
Ik heb geen idee meid ik denk dat het wel goed is hoor Ze zeggen toch ook dat jongens gemiddeld wat groter zijn dan meisjes Als je op je lijst kijkt staat daaronder als het goed is ook die lijnengrafiek daarop kan je zien of de groei goed is de middelste is goed voor dat termijn als daar het puntje staat daarboven is groter dan het gemiddelde en onder die lijn klein voor het gemiddelde als ik kijk op mijn grafiek bij de 30 weken dan loop je mooi op de middellijn ik zit op de onderste lijn