Dochter met tang duimen afleren

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wat een idoot zeg en dan zeggen ze dat verminken van n duim niet zo erg is als verminken van een aangezicht. Verminking is altijd erg, in welke vorm dan ook.
    Ook al heb je een IQ van 64, je weet toch wel wat goed en wat fout is.

Hier kan ik echt :x om worden.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ik ook! ik heb nl. zelf tot mijn 18e duim gezogen..... Ik had het nodig als troostmiddel.

De kinderen van mijn man zijn alledrie heftige duimzuigers.... Ik probeer ze er zo min mogelijk aan te krijgen door iedere keer alleen DUIM te zeggen.

Het heeft even geduurd (soms met zachte hand, die duim er gewoon uit getrokken). Als ze in bed duimen vind ik het niet erg (deed ik ook), maar overdag vind ik het eigenlijk niet nodig (ze hebben dan ook zo'n domme uitdrukking). Ze duimen voornamelijk voor de TV, dus ben ik overgestapt op spelletjes met ze te doen en te gaan knutselen. Daar hebben ze hun handen voor nodig. Gaat tot nu toe behoorlijk goed. :)

Ze duimen nog steeds, maar een behoorlijk stuk minder als toen ik ze leerde kennen. :)

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Om op die manier je kind er van af te krijgen zoals die man in dat stukje, vind ik totaal onverantwoord. Dat is dus wel verminking.

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    echt een idioot!

vind ook die advocate niet goed bij d'r hoofd!
    het zal haar werk wel zijn, maar kan er niet bij
    dat iemand zoiemand probeert te verdedigen!

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat een gestoorde gek zeg , zeker zelf een trauma opgelopen van duimzuigen :(

zulke mensen moet je goed opbergen die zijn een gevaar voor de samenleving

ja en als advokaat tja die mensen snap ik soms ook niet dat ze iemand kunnen verdedigen met zo'n daad

wordt al gauw op ontoerekenings vatbaar gegooid ! tuurlijk! Sught

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :confused:

Vreselijk voor dat meisje. Ook om zo'n vader te hebben.

Een vriendin van me die duimpt dan niet, maar heeft nog wel een doekje dat hetzelfde dient als een duim. Zij is 28, :p

Maar duimen is natuurlijk niet goed voor je tanden, tenminste dat zeiden ze vroeger altijd.

Nu maar hopen dat deze man zijn lesje heeft geleerd, en dat het meisje niet teveel trauma heeft opgelopen,

8. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Zeker gestoord om je kind zo te verminken. Maar het is zeker geen rare conclusie om te denken dat die man zelf slechte ervaringen daarmee heeft. Ik weet dat als mensen maar tegen je blijven zeggen van dat is niet goed, dan zit dat er zo in dat je dat zelf ook gaat denken en vandaar uit handelt. Dan denk je nog gelijk te hebben ook! Maar iemand verminken...... dat vind ik echt gekkenwerk! :x

9. Niet meer actief

Dei vent moeten ze heeeeeeeeeel lang opsluiten!
    Wat een imbeciel zeg, dat arme kind!
    Mijn jongste zuigt ook op zijn duim, ik vind het heerlijk om te zien en hij vind er zijn rustpuntje bij!

Wat een mafkezen op deze wereld zeg!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat een gek zeg, z'n eigen duim eraf hakken en em flink pijn laten lijden!

ja dat zou ik echt niet kunnen, iemand verdedigen waarvan je zelf eigenlijk weet dat het totaal NIET door de beugel kan.

11. Niet meer actief

Iemand met een IQ van 64 snapt wel het verschil tussen goed en kwaad, maar ik kan me voorstellen dat die moeite heeft met het zien en beoordelen van de consequenties.

Evengoed vind ik dit echt verschrikkelijk. Die ouder moet in ieder geval alle rechten ontnomen worden..

12. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Wat een debiel zeg,maar die advocate is nog gestoorder. Iemand zou haar duimpie eens moeten behandelen zoals die man heeft gedaan bij zijn kind en dan kijken of ze het geen opzettelijke verminking wil noemen.
    Wat een muts.

Deel Deze Pagina