ja supersize me is een goede om te kijken, maar natuurlijk niet te vergelijken met het af en toe bezoeken van een mac. die man gaat een maand lang 3 maal daags naar de mac. en dan kijken wat het doet met zijn lichaam. maar af en toe mag je best wel eens naar de mac. verder zorgen dat je je groente en fruit gewoon binnen krijgt.
over die film is ook genoeg kritiek geweest hoor! Maar joh 1 keer in de week is toch geen ramp. Lekker doen hoor geniet ervan en ik ben blij dat je het naar je zin hebt!
O nee begrijp me niet verkeerd... Ik eet er ook regelmatig. Maar de vraag is hier of mc donalds slecht voor je is. En daarop is het antwoord ja. Net als op de vraag of shoarma en chips slecht voor je is!
ag ja wat kan je dan nog wel zonder vrees eten? alles is toch zo slecht als we iedereen moeten geloven ik eet wat ik lekker vind en daarmee basta goed of slecht alst maar lekkel is
nou hier komt ie dan: voorkeur: met mate: mc nuggetskip (256 cal) cheeseburger (310 cal) mc tosti (237 cal) mc kroket (420 cal) hamburger(260 cal) big mac (510 cal) kleine friet (224 cal) grote portie friet (527 cal) salade grilled chicken(281 cal) crispy chicken salade(316cal) ijshoorn ( 150 cal) mac shake (400 cal) fruit en yoghurt (136 cal) mac flurry (350 cal) veel succes ermee allemaal! groetjes bianca
je lichaam heeft af en toe ook wat vet nodig hoor. maar verder denk ik dat iedereen hier wel het verschil tussen gezond en slecht voedsel weet.
ja er zitten inderdaad wel veel callorieen in. Maar een zak chips is net zo slecht voor je volgens mij..En toch.. op bijv een big mag of een mc chicken zit toch ook sla? en dat is toch wel goed voor je? En kip is mager vlees. Oke het is in het frituurvet gebakken.. Hoezo troep in kipnuggets? Wil ik dat weten? haha Ik vind ze zooooooooooo lekker.. En we gaan zo lekker een macje halen hoor.. Of we nou mac eten of de frituurpan he Daar zit volgens mij weinig verschil in en dan is de mac volgens mij nog beter... of niet?
Ik denk dat als je bv 1x in de week naar de mcdonalds gaat dat het geen kwaad kan. Zou pas echt slecht worden als je elke dag naar de mcdonalds gaat en dan ook echt weken lang.
wij hebben gister heeeerlijk bij de mac gegeten... hmmmm en daarna thuis nog lekker aan een grote chocolade reep begonnen
haha.. een lekker big mac en dan een magnum erachteraan.. wauw.. dat zijn dan 510 + 300 cal... Pff.. beiden lust ik niet, maar ach, als we met calorieën gaan smijten wil ook wel ff meedoen!
We zijn toch niet op dieet of wel? Dat je je niet vol moet proppen is logisch maar calorieeen tellen doe ike cht niet aan nu hoor (zowiezo niet )
Ach als je het maar af en toe doet en verder afwisselend eet met voldoende verse groente enzo dan kan het echt geen kwaad hoor. De beeb zal er zeker niet mee zitten zolang je verder voldoende voedingsstoffen binnenkijgt. Het enige is dat ik zelf geen softijs en milkshakes meer neem want je kan aan de buitenkant niet zien of ze het apparaat goed schoonmaken en dat kan wel schadelijk zijn. Verder maak ik me niet te druk hoor. Ik ben gek op de Mac!
haha ach ja. hoeveel callorieen zitten er in een zak chips dan met een dipsausje ofzo.. Er zitten in onwijs veel dingen heel veel callorieen.. Want en boterham met hagelslag is volgens mij ook niet echt gezond.. Maargoed.. Ookal zitten er veel callorieen in.. dat heeft niet veel te maken met of het echt slecht is voor je.. het is misschien dikmakend, maar is het ook slecht?
Ik heb de film supersize me ook gezien en vond het wel lichtelijk overdreven, want hij moest alle menu's supersize nemen, en sorry, maar ik krijg geen liter cola weg, en een halve kilo friet. Nee, dat was echt beetje to much, dan vind ik het niet gek dat je er aan onderdoor gaat. EN die salades die zo vet waren, dat was de dressing. En daar bepaal je helemaal zelf van hoeveel er over heen gaat. Toen ik bij de weight watchers liep waren de huidige salades net nieuw, en die "grilled chicken ceasar salade" (met beetje dressing) is gewoon echt verantwoord. EN ik vind hem nog lekker ook. Gisteren nog gehaald Oke had er ook weer kipnuggets bij genomen ahhahahaha. Je zal als je echt broodjes etc gaat eten niet zwaar afvallen, maar als je het beperkt dan valt het allemaal wel mee. En ik denk trouwens dat je wel beter je eigen frituurpan kan gebruiken dan naar een snackbar of mac gaan. Want in ons geval gebruiken wij vloeibaarfrituurvet met olijf. En ik doe de friet en snacks daarna altijd nog laten uitlekken op keukenpapier. En ik doe er geen zout op. Maar snackbar is wel erg lekker op z'n tijd!