Voelde je `t gelijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door happy2012, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hoi!
    Ik ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn ongesteldheid is zeer onregelmatig, dus het uitblijven van een menstruatie is geen teken voor het wel/ niet zwanger zijn. Testen geeft steeds duidelijkheid, maar vraag me af wie al direct voelde dat ze zwanger was of wanneer je de eerste symptomen voelde..?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Beide keren wist ik pas dat ik zwanger was,na de positieve test.Want alle kwaaltjes die ik had konden ook gerelateerd zijn aan een naderende menatruatie.

3. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Ik voelde een week voor nod dat ik zwanger was, mijn hart bonst dan en voel gewoon dat het raak is!Ik teste drie dagen na nod voor het eerst en ik had gelijk;) ben nu zes weekjes onderweg!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik voelde het meteen 4dg na positieve ovutest.
    Het waren geen kwaaltjes maar had gewoon super erg het gevoel.
    Zo erg dat ik het weg wilde drukken omdat ik bang was voor een negatieve test.
    Gelukkig op 9dpo al een lichte streep!!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :cool:Ohhh succes trouwens met zwanger worden dat het maar snel raak mag zijn!!

6. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hier net hetzelfde als Melanie.
    ik "voelde" het gewoon na mijn eisprong.
    wist dat het dit keer goed zat...
    en ook op 9dpo een positieve test

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik voelde het enkele dagen na de bevruchting en wist het zeker. Mijn borsten waren opgezwollen, deden pijn en ik kreeg een groter tepelhof met donkere aureola en bubbeltjes erop. Ook intense vermoeidheid. En mijn temp bleef hoog. Heb dus pas de dag van mijn NOD getest en was direct een knaller.

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had juist meer klachten en 'ingebeelde' symptomen in de maanden dat ik gewoon ongesteld werd. Toen ik zwanger raakte had ik juist minder last... Daarentegen kreeg ik ineens twee puistjes die ik NOOIT heb, dus toen dacht ik:' het zal toch niet.... '. En toen heb ik 4 dagen voor NOD getest. Deze was negatief. Maar ik vond het zo frappant dat mijn klachten juist uitbleven, dat ik de dag erop weer testte... Deze was wel positief.

Dus mijn lijf hield me meer voor de gek in de rondes dat ik niet zwanger was... ;)

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Vanaf de innesteling die ik bij beiden heb gevoelt wist ik het eigenlijk zeker.
    Er is niks wat zo voelt als een innesteling bij mij dus ik herkende het meteen. :)

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik wist het eigenlijk ook. Had het wat warmer, een paar keer een misselijkheidsaanval gehad. Dat was het wel. Gevoelige borsten heb ik altijd voor mijn nod.
    Ik testte licht positief en 2 x negatief op nod, maar wist het gewoon!

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik voelde niks, wel het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar het kwam maar niet.
    toen het maar niet kwam vermoedde ik het wel en had ik een test gedaan. ik werd zeer onregelmatig ongesteld dus het was moeilijk in te schatten.
    en ja ik vermoedde het wel maar ik had al een keer of 6 daarvoor een vermoeden gehad dat het raak zou zijn haha

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik voelde voor de test helemaal niets, heb zelfs bij 3 zwangerschappen ( de mk, vmk en de huidige) gedacht dat het toch niet raak zou zijn...
    Maar niets was minder waar! Pas na 6 weken voelde ik mij anders en moest ik ff wennen aan de hormonen die door mijn lichaam gierden. En niet alleen ik moest er aan wennen, ook mijn man moest er aan wennen! (lees: het ontgelden ;))

13. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Aangezien zwanger worden het aller,allerlaatste was waar ik mee bezig was, vond ik het raar niet ongesteld te worden.
    Altijd netjes op tijd en al 8 jaar onvruchtbaar....

De gedachte "het zou nu toch niet he" ging echt de hele week door mijn hoofd en ik was als de dood dat het wel zo zou zijn (omstandigheden ed).....

Ik had geen klachtjes oid, maar die gedachte heb ik nooit zo erg gehad dat ik misschien wel zwanger kon zijn.

Geen grotere verbazing (en angst!) toen de test positief was en toen voelde ik ineens dat ik borsten had haha.

En nu vind ik het geweldig!!!!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bij alle zwangerschappen een paar dagen voor NOD sterke vermoeidheid en darmklachten. Op NOD een knaltest.

15. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Dank voor jullie reacties! Leuk en interessant om de verschillen te lezen. Zeker daar ik er bij mij 0,0 pijl op kan trekken, was ik benieuwd in hoeverre je het al snel aan je lichaam of gevoel voelt. Ik nog maar even afwachten ;)

16. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Nee hoor, voelde het helemaal niet. Een week voor mijn nod had ik allerlei klachtjes, maar dat stopte plots weer. Daarmee ging ook mijn hoop varen :)

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik denk achteraf de innesteling gevoeld te hebben. Verder niets!

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

De dag na mijn eisprong voelde ik dat het raak was.
    Een week na de nod testte ik positief.

19. FemkeJ

FemkeJ Lid

8 aug 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was halverwege mei met de pil gestopt en had een onregelmatige menstruatie. Dus toen de derde normale menstruatie langer op zich liet wachten dan 29 dagen (langste normale menstruatie tot dan toe), heb ik pas een test gedaan. Ik zat toen op dag 37. En toen zag ik een duidelijke streep!

Ik had wel wat steekjes in mijn liezen. Echter, pas rond de 6e week kwamen de gevoelige borsten, rugpijn en vermoeidheid. En sinds afgelopen maandag heb ik ook een constante misselijkheid die ik alleen wegkrijg met eten. O ja, en ik heb sinds deze week ook menstruatie-achtige krampen.

Kortom, ik merk nu ECHT dat ik zwanger ben. :D

20. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Heb zoooo vaak 'het' gevoel gehad zwanger te zijn. Maar bleek toch telkens niet zo te zijn. Vind het ook zo bijzonder dat er vrouwen zijn die het echt zeker weten. Juist toen het raak was, was ik er wel veel minder mee bezig. Normaal teste ik al vanaf een week voor nod, dit keer teste ik pas nadat ik 3 dagen overtijd was. Dacht echt, zal toch wel niet raak zijn. En ja kwaaltjes..... Die had ik altijd wel! De ene maand erger, minder dan andere.

Het enige wat ik dit keer had een dag na nod waren pijnlijke liezen en dan vooral bij het lopen.

Deel Deze Pagina