Tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door simke, 3 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoe wisten jullie dat er bij je kindje een tandje aankwam? Zag je het of kon je het ook meteen voelen?

Hoelang duurde het voordat het tandje er door was?

Waar had je kindje last van? (diarree, koorts enz.)?

Ik stel deze vragen omdat ik vermoed dat Jesse een tndje gaat krijgen. Ik zie een wit puntje en denk een heel klein bultje te voelen.

Groetjes Simke

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik zat vorige week maandag op het cb en Marleen stopt mijn vinger in haar mond en toen was het auw. Ze had dus een tandje. Nog maar net een puntje hoor, maar wel heel goed voelbaar. Nr 2 was er 2 dagen later. Eigenlijk heb ik niet echt wat aan haar gemerkt. Kwijlen is het enige, maar dat doet ze al maanden.

3. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    up

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier bij elk tandje....hele vieze poepluiers en een rode wang aan de kant waar er een door komt
    verder gelukkig nergens last van gehad

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Je ziet een klein soort sneetje in het tandvlees. Daarvoor voel je die bult zeg maar.
    Als ie er een keer door is is het niet van oh een puntje tenminste niet bij Jaime. Bij haar was het vlijmscherp. en dan eerst dus dat sneetje.
    Jaime was 7 maanden toen haar eerste tanden kwamen, maar dan gelijk 5 tanden ofzo met een week, en daarna binnen vier of vijf weken de overige tanden.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    OH en Jaime had bij dr tanden wel diarree en koorst. Zure luiers heeft ze nu met dr kiezen en hoektanden...enorm....
    en constant willen bijten op dingen, desnoods op dr vinger :confused:

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    6 poepluiers de dag ervoor...toen kwam 1 tandje aanzetten, ook iets verhoging die dag..dag latr kwam tandje 2...onder de 4 maand had ze dus al 2 tandjes :D

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Veel poepluiers/diaree, luieruitslag, rode wangetjes, slecht slapen en verkouden.

Het allereerste tandje was al tijden zichtbaar als wit vlekje, maar heeft nog maanden geduurd voor die tand er door was. Nu is het meer ellende :(

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik denk dat Keld's eerste tand er ook aan komt. Het is vanvoor en je ziet een klein, wit puntje, als je erover wrijft is het een hobbeltje.

Ik ben net als jij, Simke, benieuwd hoe het verder gaat gaan.

Hopelijk hebben ze er niet teveel last van!

Deel Deze Pagina