Hartverscheurend huilen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantalk, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca werd vanavond om 17.45 u huilend wakker.
    Toen ik beneden kwam zette ik hem op de grond omdat de honden nog moesten eten.
    Nou toen begon het...huilen huilen huilen!
    Vanaf dat moment heeft hij aan een stuk door hartverscheurend gehuild.
    Helemaal niks was goed. :( Wilde hij zich optrekken aan een kastje (huilend) viel hij om met zijn hoofd tegen het kastje aan.
    Dikke bult op zijn hoofdje.
    Normaal krijgt hij om 20 uur zijn laatste flesje.
    Ik heb nu om 19 uur een flesje gemaakt. Deze dronk hij gulzig helemaal leeg om het daarna opnieuw op een huilen te zetten :(
    Ik heb maar meteen naar boven gebracht en op zijn kamertje kalmeerde hij eindelijk.
    Ik heb hem niet meer gehoord sind hij in zijn bedje ligt.
    Hij ligt heerlijk te tutten met zijn beertje.
    Hij heeft als baby van een paar weken oud heel veel gehuild...ik kon er altijd heel goed tegen, maar vanavond ging het door merg en been.
    Stond zelf met tranen in mijn ogen.
    Dat zielig gezichtje van hem, dikke tranen die over zijn wangetjes biggelen. :cry:

Kan dit van zijn tandjes af komen?
    Hij krijgt onder 2 tandjes tegelijk. Ik heb hem een paracetamol suppje gegeven.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie, arme schat! Ja kan heel goed, maar hij kan natuurlijk ook ff niet lekker in zn velletje zitten nu. Of n beetje ziek? Succes.

3. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Of gewoon honger en moe? Dat is bij ons ook wel eens het geval en dan gaat het net zo als jij omschrijft.

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ja dat kan natuurlijk ook.
    Ik ben dit helemaal niet gewend van hem.
    Hij heeft aan 2 slaapjes van een half uur per dag voldoende (denkt hij ;) )
    Al is hij nog zo moe..hij gaat gewoon door. :rolleyes:
    Ik ben vanmiddag 3 kwartier met hem bezig geweest om hem in slaap te krijgen.
    Na tig keer de trap op en neer te lopen omdat hij weer stond in zijn bedje, heb ik het maar opgegeven en hem uit bedje gehaald.
    Uiteindelijk 1,5 u later nog eens geprobeerd en toen lag hij binnen 3 min te slapen.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heel herkenbaar!

Ruben slaapt soms ook maar 2x een half uur per dag;)
    En ook ik loop vaak een paar keer heen en weer. Tegenwoordig ga ik vaak nog even iets boven doen als ik hem op bed leg omdat ik er al rekening mee houd dat ik naar hem toe moet.

Ik denk dat je zoontje gewoon doodop was, wakker werd door .....(ja wie zal het weten; tandjes/honger/enge droom...) maar eigenlijk gewoon nog moest slapen.

Hopelijk slaapt hij nu lekker verder.

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Sarah deed dit altijd (en nog steeds) als ze moe was. Terugleggen en even uit laten razen. Dan heb je grote kans dat -ie óf gaat slapen óf in ieder geval weer rustig wordt.

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

dank jullie voor jullie antwoorden.
    Luca werd om 00.00 u weer huilend wakker. Ik heb hem toen getroost en hij heeft toen nog een uur wakker in bedje liggen kijken.
    Vanmorgen ging manlief hem omkleden en toen zag hij allemaal vlekjes.
    Zijn hele buikje, ruggetje en nek zitten onder de vlekken :( mss dat hij daar last van heeft gehad.

8. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ben ik niet de enige die heel de nacht op de bank heeft gezeten met mijn dochtertje. Jeetje zeg wat een ellende vannacht. Me dochter werd huilend wakker om half 2 vannacht. Het was eerst heel de avond huilen en toen de nacht. Ze wou niet drinken niks was dus goed. Het heeft tot half 5 vannacht geduurt. Toen viel ze eindelijk in slaap. Vannochtend om half 9 wakker. Nu heeft me dochtertje nergens last van en huilt ze niet. Ik voel genoeg bultjes in haar mond. En rechts boven in haar mondje voel ik al daadwerkelijk een tandje. Ik hoop dat het vannacht beter gaat.

Chantalk ikweet precies wat je mee heb gemaakt vannacht. Zielig he om je kindje zo te zien huilen. Ik hoop dat jou kindje lekker slaapt vanavond.

Groetjes

Deel Deze Pagina