Sinds eergisteren 10:00 uur zijn mijn ovutesten al positief, echt knal, teststreepje donkerder dan controlestreep. Iemand hier ervaring mee? Zou mn ei eigenlijk nog wel gaan springen?
Het kan dat je ei niet kan springen en dit toch blijft proberen vandaar je positieve testen maar het kan ook zo zijn dat je gewoon precies aan het begin van je piek heb getest en nu dan nog binnen die 48uur zit dus zou wel even door blijven testen om te kijken of die lichter word of niet en zoniet dan zou ik eens een zwangerschaptest doen.
De mijne was ook 3 dagen positief. Althans de dipsticks, want bij de laatste posi dipstick heb ik nog een CB gebruikt en daar was geen smiley maar op te zien Dus zou gewoon van de eerste positieve test uit gaan
Ik teste met 2 soorten de zwanger en kids en van 123 Steeds met dezelfde urine Met zwanger en kids had ik 2 posi testen en die van 123 had ik 6 dagen een posi test ! Bleek dat die van 123 te gevoelig zijn voor mij
Bedankt voor de reacties De testen van eerder deze week gaven lichtere streepjes, werden langzaam maar zeker donkerder. Vind het nog steeds zo raar! wel voor het eerst getest met wondfo deze ronde. Misschien zijn die idd te gevoelig voor mij. Anders morgen maar eens van die cb smiley testen halen.