Is mijn aftakel proces gewoon al begonnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hahaah herkenbaar

Vanmorgen nog... Mijn zoontje rent weg buiten, ik erachteraan en zeg, niet meer rennen hoor dat ken mijn ouwe lijf niet meer aan :D

Ben 28 ;)

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

me 2

3. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Dames die zich zo voelen, hebben jullie al eens bloed laten prikken? Laten controleren op vit. B12/D/ijzer? Voelde me hier net zo... en was ook nog eens een oude zeur geworden...:) Toen bleek dat ik een zwaar vit. D en ijzer tekort heb. Sinds ik hier wat aan doe voel ik me vele, vele malen beter. Echt even laten checken!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zo moeke gaat naar bed. Ben afgebrand na 2 verjaardagen!

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb dat inderdaad gedaan een jaar geleden al, spuit al een jaar lang B12 en slik vitD in hoge dosering. daarnaast slik ik een goede multivitamine erbij, plus extra magnesium.
    het heeft wel iets geholpen maar het is niet DE oplossing voor mij.
    Het is wel goed om het eens te laten controleren.

Hier nu ook opgebrand naar een drukke verjaardag bij ons thuis. ik ga dan zo ook lekker slapen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, geen last van, en ik wordt over 3 weken toch echt al 39 ;)

Misschien moeten de dames die klagen over krakkemikkigheid eens even een keer langs de huisarts, vooral wanneer je onder de 35 bent? Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat je je op die leeftijd al 80 moet voelen!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nee ik ga ook naar de huisarts. Moet even kijken wanneer. Deze moeke is in een paar uur tijd nog verder afgetakeld. Dacht vroeg naar bed te gaan. Maar mijn dochter word momenteel voor de 4e keer wakker.

8. knap

knap Niet meer actief

Aha dat is het probleem. Met kleine kinderen kan je energie wel eens tot 80 voelen idd haha.

Bedoel het goed. Lekker op tijd naar bed en je dochter maakt pret. Denk je lekker te kunnen slapen komt er weer een van die apen.

En jij zit maar te gapen.

Oei ik ben aan het rijmen. :)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het is ook niet dat ik zo nu en dan me eens 80 voel. Als ik veel heb gedaan ben ik ook moe. Zolang het maar niet dagelijks aan de orde is..... Al kun je met kleine kinderen er dagen tussen hebben dat je de hele dag wel kunt slapen.

Maar pijn, knakken :), kraken :D etc.... dat is niet goed!

10. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Ik heb er ook last van en dat op mijn 28e!
    Ik geef echt de schuld aan het koudere weer want dan heb ik gewoon echt sneller last van mijn gewrichten.
    Plus dat ik minder beweeg nu het vroeger donker is deze maanden.
    In de lente en zomer maanden beweeg ik echt veel,lekker wandelen,fietsen en ben elke dag met goed weer wel buiten te vinden.
    Maar nu beweeg ik minder want ik blijf liever lui op de bank hangen want binnen is het warm,lig vroeger in bed want ook die is zo lekker warm haha.
    Plus dat ik in de wintermaanden echt energieloos ben,je kan mij echt opvegen deze maanden want dan laat licht in de morgen en vroeg donker eind middag/begin avond is echt helemaal niks voor mij,ik kom echt dag licht te kort geloof ik!
    En dan voel ik mij in deze maanden echt een bejaarde.
    Stijvere spieren,gewrichten die niet mee willen werken,moe en soms gewoon echt futloos.
    Nu vind ik het wel leuk om in in de avond lekker met mijn hondje te wandelen want ik kijk altijd tijdens het lopen stiekem bij mensen binnen tijdens het langs lopen hoe hun huis versierd is voor de feestdagen,buiten zijn de tuinen leuk verlicht,het dorp hier heeft overal leuke versieringen.
    Ik probeer elke avond een andere route te nemen zodat het wel leuk blijft want elke dag de zelfde huizen zien is na 2x niet leuk meer haha.
    Owjah,en vergeet het ontzwangeren niet he;)
    Kan ook van die fijne klachten geven!

Deel Deze Pagina