Wat hebben jullie uitgespookt om de bevalling "op te wekken" Ik heb al weken lang voorweeen welke niet doorzetten naar gewone weeen dus voor de grap heb ik nu ananas gehaald en hebben we t samen gezellig gemaakt haha maar helaas nog niks Dus kom maar op met jullie positieve ervaringen en tips die ik kan uitproberen. Btw het is echt voor de grap hoor snap dat hij komt wanneer hij wil
Wij hadden in de ochtend sex. . Een half uur later braken me vliezen twee dagen later ingeleid omdat de weeën niet kwamen.
Haha idd! Nee hoor, ik was er met 39 wk ook klaar mee. En nu helemaal. Zaterdag gaan ze me strippen, hoop dat dat helpt
Ik ben met 39,4 bevallen bij mijn eerste en heb toevallig zondag ervoor Chinees gegeten en bitter lemon gedronken. Toevallig natuurlijk want wil je door bitter lemon Chinees eten en ananas willen gaan opwekken moet je ondenkbare hoeveelheden eten en drinken. Maar vond het achteraf wel heel grappig
Ben overigens wel die vrijdag ervoor gestript omdat ik al vanaf week 34 elke nacht voorweeen heb gehad en had al 2 cm ontsluiting met 39 weken. Maar heeft overigens niet geholpen want ben toen niet binnen 36 uur bevallen haha
Ik heb overdag nog heel druk de groefjes van het laminaat zitten poetsen op mijn knietjes, ramen gelapt... Lekker druk dus. Maar ik was 40+2, dus misschien was het ook wel tijd. Ik fietste overigens wel nog veel. Trillingen? En liters frambozenbladthee gedronken, maar dat vond ik eigenlijk wel lekker toen.
Ik heb sinds 30 weken al last van menstruatie pijn en beurse onderkant oh en van de voor weeën ik werd gek ik dacht het kan elk moment gebeuren.. en nu zit ik hier met me 40.3 weken en ben het echt zat..
Ik voelde me nog zo fit en energiek dat ik het wachten wel prima vond, dus ik heb eigenlijk niets gedaan om het op te wekken. Ik had vanaf een week of 36, 37 een zwaar gevoel in mijn onderbuik, een soort menstruatiekramp. Uiteindelijk na 2 mislukte strippogingen zou ik met 41+2 worden ingeleid. Omdat ik toch nog hoopte op een spontane bevalling met 40+6 nog voetreflex gehad van mijn tante. Met 41+0 nog 6km gewandeld, met 41+1 over een hobbel-knobbelweg met de auto (was toeval, niet om het op te wekken maar het zou mooi geweest zijn . Zonder resultaat allemaal. Ik ben uiteindelijk toch ingeleid
haha vind het wel grappig om te lezen hihi helaas dat het allemaal niet werkt he Heb net bijna de hele ananas op incl hart maar behalve buikpijn van het vol zitten gebeurd er nog niks haahha
Butterfly 2388, ik hoop dat het werkt, de ananas Ik vind het zooooo jammer dat ik die spontane bevalling met spontaan begin niet kon meemaken. Succes!
Had bij de tweede 's avonds onbedaarlijke trek in ananas. Lekker aan toegegeven en bijna een heel blik weggewerkt. 'S nachts braken mijn vliezen en 3 uur later was hij er
Uhm...ja, ik heb alles wel zo'n beetje geprobeerd, maar mijn vriendje lag heerlijk te relaxen in zijn tropische zwemparadijs! Ik heb uiteindelijk ingeleid met 41+5. We gaan nu voor een tweede, maar ik hoop echt dat het een spontane bevalling wordt! Succes met de laatste loodjes!
Ik zal morgen laten weten of het geholpen heeft... denk t niet hahaha anders koop ik morgen een springtouw en een skippybal
Ik lees ook mee haha Ik drink al weken frambozenblad thee en af en toe eet ik ananas Voor morgen heb ik ook nog een hele ananas gekocht ben benieuwd!
Ik kreeg bij ons eerste zoontje de tip om eens wat 'wonderolie' in te nemen... Er werd van alles gestimuleerd en gelanceerd, behalve een bevalling... Dus...Voor mij deze keer GEEN WONDEROLIE!