is mijn buik zo groot?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Es1981, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik kreeg pas geleden van de buurjonge te horen als ik er geen 2 in had zitten.
    Maar ja het enigste vergelijkings materiaal wat hij heeft is zijn zus, en die is zo smal dat de eerste zoveel maanden niet eens viel te zien dat ze zwanger was.
    Ja, en het is mijn 3de dus dan wordt het altijd groter.
    Maar ik kan niet zeggen dat ik een echt grote buik heb.

2. toi

toi Actief lid

12 okt 2005
    196
    0
    0
    Mijn buik is ook niet dik vergeleken met andere zwangere vrouwen bij mij op de gym. Mijn zus zei het zondag nog dat ze me niet echt dik vond.
    Vind zelf dat ik wel een buikkie heb maar hoeft ook niet zo groot te worden. Het groeit allemaal goed dus niks aan de hand.

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou sta ik vandaag bij het postkantoor wordt ik aangesproken door een vrouw bij ons uit de straat 'Jij woont toch bij ons in de straat??? Wordt het al bijna geboren, of zijn het er twee???' zei ze...

:confused: nou zeg...

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe saona...maarre je bent al 36 weekjes toch...dus opzich schiet het al op :)

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Jawel, maar het klinkt zo stom... Mensen bedoelen het niet rot, maar ik heb later toch even in een winkelruit naar mezelf gekeken en gedacht 'Ben ik dan echt zo dik?!' :confused:

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nou trust me..zo dik ben je dus niet..mijn buik is vergelijkbaar met die van jou, maybe ietsjes kleiner, en ik ben 29 weken :)
    Ik krijg nooit opmerkingen van mensen haha maar het is bij mij ook niet echt goed te zijn ivm mijn kleding.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Mensen vinden het gewoon interessant als iemand zwanger is, en de meeste mensen denken niet na of de opmerking die zij gaan plaatsen, misschien al 20 keer gemaakt is.
    Ik heb het met mijn werk als postbode ook, je wilt niet weten hoe vaak ik te horen krijg "die blauwe mag je houwe" (belastingbrieven) "rekeningen neem je maar weer mee hoor, die hoef ik niet"
    Echt elke dag wel een keer!! (dat geldt ook voor mijn collega's)
    Ik lach dan altijd maar vriendelijk, maar ondertussen denk ik "ach hou je bek" :) :)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Owja, van die grappige opmerkingen die je 100x per dag hoort :(
    Net als dat je met een bloemetje de bus instapt en de buschaffeur denkt dat hij grappig is als hij zegt 'Dat had je nou niet moeten doen'...
    Vast aardig bedoeld hoor, maar als je 3x moet overstappen en ze zeggen het allemaal, lach je erom als een boer met kiespijn :)

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hahaha :)

Deel Deze Pagina