Is mijn dreumes nou echt de enige?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Avastar, 22 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    #21 Lisa1987, 25 mei 2017
    Laatst bewerkt: 25 mei 2017
    Herkenbaar! En het grappige; Zijn we ergens dan gaat het er altijd over dat het zo een vrolijk en makkelijk kind is :p
    Hij bewaard de drama vaak voor ons en dan gaat hij ook echt midden in de winkel op de grond liggen en met zijn hoofd op de grond butsen..
    Thuis heeft hij dat een keer zo hard gedaan dat hij zichzelf een bloedneus heeft bezorgd o_O en hij had constant een blauwe plek op zijn voorhoofd.
    Na veel negeren is het afgenomen maar driftig en koppig is hij nog steeds. Behalve dan dus bij andere mensen die constant aandacht voor hem hebben... Dan is hij voorbeeldig...

Ik probeer er maar het positieve van in te zien; Hij is in ieder geval volhardend en weet wat hij wil.
    En eerlijk.. Hij lijkt op mij. Ik wil ook vaak dat het gaat zoals ik wil dus ik kan het hem niet kwalijk nemen.
    Als ik dit in mijn achterhoofd hou dan gaat het beter en dan is hij inderdaad echt de moeilijkste niet.

Onze aanpak is momenteel dat we veel uitleggen want met 'Omdat ik het zeg' neemt hij geen genoegen. Dus ja, Ik ben zo een mama die alles uitlegt aan haar 2 jarige. En ik kies mijn gevechten want sommige dingen vind ik wel belangrijk om aan te gaan en andere niet.

Deel Deze Pagina