Kan iemand mij wat meer info geven? Is het handig als we vanavond nog gaan klussen? Ik ben heel onregelmatig en dit is de eerste keer dat me temperatuur bij hou
Zoals ik kan zien is hij gesprongen ja. Maar het ligt eraan wat hij de komende dagen nog doet. Als hij zo hoog of hoger blijft is ie idd gesprongen. Temp je wel rectaal en iedere dag op of rond hetzelfde tijdstip?
Ben benieuwd naar de komende dagen dan... Kan je ook zien wanneer mn ei dan is geweest? Ik temperatuur altijd om 7:00 voordat ik uit me bed stap. Het temperaturen doe ik niet rectaal maar onder mijn tong. Ik had al wel gelezen dat ik het beter rectaal kan doen, dus als het deze ronde niet raak is dan maar overstappen op rectaal.
eens extra klussen kan sowieso geen kwaad denk ik ziet er wel naar uit dat ie gepasseerd kan zijn. Normaal de dag voor je temperatuur omhoog hing. Maar je moet 3 hoge temperaturen hebben om die eisprong te bevestigen..
Als je sprong is geweest dan is hij gisteren geweest (dag voor de stijging), maar omdat je oraal tempt (= zeer onbetrouwbaar) zou ik dat even afwachten. Als hij gisteren is gesprongen heeft sex ter bevruchting geen nut meer. Sex voor fun wel natuurlijk
hier onder de oksel gedaan en klopte altijd. kan ook he. maar dan raad ik een ouderwetse kwik thermometer aan. digitaal gaf altijd afwijkende waarden
Ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat mijn ei geweest is Nu duimen en wachten Zou toch leuk zijn als we de afspraak in september bij de gyn voor de mmm af kunnen zeggen