Vandaag mijn NOD dag en ik heb een temp van 37,1, voor diegene die zin hebben om mijn kaartje te bekijken en hun mening te geven dan mag dit! Sorry je moet toch wat om de tijd door te komen...
Dank je wel! Als ik vandaag niet ongesteld word dan gaan we morgenochtend testen. Die stijging bij op dag 29, 1 mei moet eigenlijk een kruis staan. Want denk dat die stijging komt van het koninginnedagfeesten haha. Slecht geslapen, iet wat veel gedronken... sorry beebje als je erin zit...
Mooi kaartje Laurise! Heb je al getest? En ja, zwangerschap tekenen heb ik ook vaak, het is zo lastig allemaal! Succes, k blijf je volgen!
Hallo Laurise! Je coverlijn ligt ook aan de hoge kant dus het kan nog alle kanten op.... Ik hou het in de gaten en hopelijk ben je gewoon zwanger!!! Liefs
@Lauwra Ja, ik vind het ook wel positief eruit zien maar helaas staat er niet op u bent zwanger haha, als ik vandaag niet ongi ben geworden dan gaan we morgen testen. Ja heel erg vervelend al die zwangerschapsverschijnselen om niks, je krijgt er te veel hoop en teleurstellingen van. @robertha Ja precies na ongi was het ook steeds rond deze temp dus kan zijn dat ik zelf zo warmbloedig ben haha. Maar ja de glijbaan naar ongi is het nog niet.. we wachten maar af... al heb ik wel flinke krampen nu, dus zet door of gaaa weg stomme krampen!